keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

YLPPÄREITÄ, LONTOOTA JA SUURIA AJATUKSIA


MOIKKA IHMISET!

Pitkästä aikaa päivitys. Ja anteeks, ei tullu shoppauspäivitystä ainakaa vielä..

En muista millon ja mitä kirjotin viimeks. Lontoo-kuulumiset on kuitenki sellaset et töistä oon useesti myöhästyny tunnin ja saan koko aja jotai paskaa niskaa siellä..Mun unirytmi on iha sekasi ja stressaan öisin et ehinkö töihin ja silleesti. Mul on siis kaks vaihtuvaa esimiestä aamuissa; toinen sano et oon ainoo joka tekee kaiken huolella ja toinen sanoo et ainoo joka ei ehi tekee kaikkee...Jhoo että en tiiä pitäskö puhuu pääpomolle niist aamuvuoroist, toisaalt en tiiä kuka muukaa niit haluis tehä ku mä.

Toine juttu on se et ainoo mitä teen tääl enää on et nään Karibiaa. Kerrotaa nyt et sen nimi on Carlos. Nyt ku viihyn enemmän sen seurassa en oo menny treffeillekkää. Ja ei ne tyttökaverit kotiin kävele enkä niihin busseissakaan törmää nii ne edelleen puuttuu. Tääl on mielettömii ilmoja ja pääsen aikasin töistä mut ellen soita karibialle ei oo ketää kelle soittaa. Toistan edellisii teksteihi et työkavereit nään aina töissä ja kosk oon yksin aamuissa ne tekee iltoja..Ja suuri osa on tummii, niist ei saa auringonotto seuraa..

Takana on siis AIVAN USKOMATON viikonloppu SUOMESSA, ihanassa rakkaassa maailman parhaassa Suomessa<3 Laskeuduin torstai yönä Helsinki-Vantaalle ja pitkien yönien jälkeen aamulla alusvaateostoksille äidin kaa ja siitä mun ex-duunipaikkaa Jumbon Chico'siin syömää Riinan, Miksun & Remon kaa. Naminamiiii! Illalla kaikki tuntu järkkäävän juhlii mut parhaat Taavi,Anna&Arben tuli mun kaa kuusijärvelle liplottelee jalkoi, makoilee ilta-auringos nurtsil ja polttelee vesipiippuu..Täydellinen kesäilta ennen suurta päivää.

Lauantaina pientä kriisii mun brittipistokkeel olevan raudan kaa kosk jouduin edellis-iltana suomest ostetul raudal laittaa hiukset. Iha ok tuli vaik ois tullu tutul raudal paremmi. No sit juhlii, oli aivan ihanat juhlat Helsingin Ylioppilastalolla, Siinä senaatintorilla. Itku tuli pari kertaa, mm Suvivirren kohalla. Meijä juhlakooste löytyy täältä : http://www.iltasanomat.fi/videot/kotimaa/vid-1288570244457.html
Yks juttu ärsytti juhlassa--> kaikki KEVÄÄN äikän ällät mainittiin..Mä olin siis se ainoo joka kirjotti syksyl ällän ja kiitos että se unohdettiin...Vähän ärsyttää tollanen, viel ku se jäi sit ämmän papereiden ainooks kohokohdaks.

Juhlasta mentii privaattisporalla hakaniemee auton luo ja sielt Karkkilan maisemii syömää vihtysään keskeluontoo järven rannal olevaan pihviravintolaan. Mukana siis äiti, Jenni-sisko, Lasse (äidin mies) ja Lassen tytär Suvi. Sit ajeltii kuudeks kotiin ja siitä Tervasaareen Sibiksen legendaariseen alottelupaikkaan. Sieltä matka jatku taksilla Kaivolle, tosin ei sibisläisten vaan muiden kavereiden kaa. Kaivolla monet itki nähdessään mut ja näin paljon paljon paljon vanhoja tuttuja ja hyvii ystävii ja niiden uusii ja vanhoi poikaystävii!! Aivan täydellinen ilta! Lipunki oli kaverit mulle hommannu;)

Sit jatkoille lähettiinki tilataksilla vähän ennen pilkkuu. Ihana Riina ja sen veli Riiko oli vuokrannu tilan kalasatamasta (korkeella:ihanat maisemat) niiden superjuhlille ( riinasta yliopilas, riikosta insinööri) ja sinne mentii sit porukalla syömää lihapullien rippeet ja kuluttaa kajareit. Porukkaa sato sisää pitki yötä/aamuu. Tulipas sit kiivettyy katollekki ja ihasteltuu Helsingin auringonnousuu..Vähä draamaa muttei liikaa. Sit ku siivoilut alko hmm 6-7 aikaa mä ja nälkänen Taavi lähettii kohti rokkimäkkii JOSSA EI MYYDÄ ENÄÄ AAMUSIN HAMPPAREIT VAA JOTAIN KÖYHIÄ KINKKUTOASTEJA. Aivan typerää. Siitä todella darrasina Stadikalle, joka ei siis olu aluks ees auki. Nukuttii siin porttien edessä ku mitkäki spuget mut kyl se lopult aukes. Taavi meinattii humalan ja sen mukaisen ulkomuodon takii (pitkä ilta takana ja se näky) heittää ulos mut ku Sanni tuli naisten puolelta paikalle nii kaikki järjesty; Uimavalvojana oli Aku, siivos mun kaa pari kesää sit uimastadikkaa. Vaihettii siin kuulumisii (oon muute kuulemma tervetullu töihi millo vaa uusiks) ja lopuks se sano et "älkää menkö tos kunnos uimaa ja ku sammutte tonne nurtsille nii käyttäkää aurinkorasvaa" ;D

Sinne tosiaan NUKAHETTIIN ja paloin. Sain kivat rajat kans. Ku herättii kahen tunnin pääst nii paikka oli ihan täynnä. Lähettii siitä kotiin, mä menin Jennille. Matkalla hävitin mun rakkaan ihanan ruotsist ostetun nahkatakin!!!! En voi oikeesti elää ilman sitä, vaatekriisi ollu siitä asti.

Sunnuntaina sain onneks Saralta armytakin! Ihana rento saksan armeijan vanha takki jota se ei käytä, sai kuulemma joskus johki armeijateemajuttuu joltai liitolta..Tosiaan sain sen ku olin iskällä viettää pikku yo-juhlia, siel oli isän naisystävä ja sen lapset Sara&Noora, Jenni ja isötäti Meri. Sain taulun, korttei ja rahaa. Ja sen armytakin, tosin ei olu lahjaks tarkotettu mut mulle se oli varsinainen lahja!<3

Tosiaan kaks tuntii oli unta takana ja jatkoin Annan kautta kotii. Pikku päikkärit ja 11 menin lentokentälle, koneesee 11.45. Siel nukuin. Olin vast 3 aikaa kotona New Crossissa kosk oli vähän hankala kulkee sunnuntai yönä lentokentältä tänne. Muutama bussi ja juna..Aamulla viideltä avaamaan Starbucks.

Nyt oon kuitenki tosissaa alkanu mun upeen viikonlopun jälkee miettii Suomeen lähtöö. Oon ollu tääl reilu pari kuukautta ja nähny tosi paljon Lontoota. En tietenkää kaikkee, mut en oo sellane ihminen et lähen yksin tutkii joka paikkaa. Klubeille haluisin enemmä mut hiton 5-15 vuorot ku oon iha kuollu ja alotan noi aikasi..Ja se seurakysymys on kans aika oleelline..Mietin vaa et Suomessa mullon varaa tehä asioit ja nähä kaikkee, täällä mullei oo. Kaikki rahat menee vuokraan, bussikorttiin ja ruokaan. KAIKKI. En liiottele, repikääs et mun nettopalkka oli 700 ja asunto on 500, bussikortti n 80 puntaa. Tääl en tee mitää superkivaa koko aja kosk ei oo hyvii kavereit. Suomes tekisin! Tääl olon takii en pääse reilaa enkä muihinkaa reissuihin mitä mun kaverit tekee syksyl ku työt loppuu. Mä tuun vaa rutiköyhänä Suomee..Tällasii asioita pohdiskelen. Yritän nyt seuraavaan palkkaan asti ottaa ilon irti Lontoosta ja kattoo kylmästi rahatilanteen mukaan jäänkö tänne. Näin oon päättäny. Jos rahaa tulee hyvin ja jotain on ihmissuhde rintamalla tapahtunu nii jään tänne. Muuten mietin vaa et onko sen arvosta tehä 10 tunnin vuoroja 67 puntaa kohden saamatta rahaa muutaku asumiseen.

Tällasia ajatuksia näinä päivinä!
Sanni

Ps. Hehe en jaksanu muokkaa jote pari sceencapture kuvaa ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti