sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Maailman huonoimmat treffit

Hellou!

En oo pitkään aikaan kirjottanu näin lyhyellä aikavälillä mutta nyt päätin! Voi olla et ens viikolla ei kerkee nimittäin päivittää, sitä vauhtii alkaa taas kalenteri täyttyy...Tän hyvin epämäären tarinan haluun kuitenki jostai syystä jakaa. Ei mulla nii paljoo lukioita oo:D

Kaikkii varmaa kiinnostaa toi otsikko. Ainaki niitä jotka tätä nyt lukee, heh. Tosiaan ne tuplatreffit. Jos nyt et oo blogii kauheesti lukenu nii kerrataan et oon tapaillu yhtä tyyppiä, joka tunnetaan mun suusta nimeltä Karibia (Carlos). Tosiaan koskaan ei kuitenkaan treffeillä olla käyty, koska ei olla mitään seurustelija ihmisiä kumpikaan..Nyt kuitenki mun kaveri Anna järjesti meille tuplatreffit tavattuaan Karibian serkun. Ja suunnitelma oli tää:

Nelisteen leffaan. Tavataan yhdeksältä Lewishamin asemalla ja siitä DLR:llä Canary Warfiin. Siitä leffaan ja ehkä lasillisille yms. Eli todella yksinkertanen suunnitelma.

Asiat meni kuitenki toisin: Mä ja Anna oltii 5 vaille ysi sovitussa paikassa. MIehistä ei kuulu. Laittaa MULLE viestiä että vartti menee. Ja ei mitään varmistusta että oonko ees Annan kaa..No sit toinen vartti. Ei mitään toivoa ehtiä leffaan enää. Ennen kolmatta varttia mä ja Anna laitetaan viesti että mennään keskenään sinne Canary Warfiin.

 Ne ilmesty kuitenki paikalle kymmeneltä, KÄNNISSÄ. Niillä oli ollu alottelut ja ne oli missannu bussit. Sit käytiin turhauttavaa keskusteluu miks kiukutellaan ja miksei meil oo fiilistä ja blaablaa. Niillä nimittäin oli super hauskaa. No mentii sit ettii pubii. Arvaa vaan kävelläänkö kaikkien ihanien valaistujen rantapubien ohi suoraan halpaketjupubiin. Meidän mennessä vessaan ne menee ostaa juomat. ITELLEEN. Ja valitsee meille pöydän jonka penkit on märät. Ja jaksaa viel nipottaa ku päätän istuu metrokartan päälle enkä märälle penkille. Ja kehtaa viel kysyy miksei mul oo korkoja???? Jhoo siis leffaanha laitanki yleensä korot....

Nojoo sit alkaa kysymykset "ettenkste aio juoda"..Carlos jopa ystävällisesti tarjoo hörppyjä sen juomasta XD Jossai vaihees Anna tajuu heittää et odottaa edelleen sen punaviinii. Hehe, no siin vaihees ne sit lähtee hakee meille juomat, KUN ON ÄÄNEEN JOUDUTTU PYYTÄÄ. Karibia ei ees kysy mitä haluun, tuo vaan siideriä..Ei se mulle iha necessary juttu oo mut siin vaihees ku odotetaa niit tunti nii vois jopa kukkapuskaa oottaa.

Jajoo tunnelmahan oli sellanen et Anna ja Carlos riitelee ja ärsyttää toisiaan/ärsyyntyy toisistaa. Yritetään siis puhua vaan mä-carlos ja anna-david. Kuitenki aika ajoin jäbät kattoo toisiaan ja jollai telepaattisel yhteylen hajoilee ärsyttävästi. Meki sit annankaa välil todetaa suomeks et tää on surkee ilta..

Olin aiemmin päivällä pyytäny Carlosii olee kiltisti vaikkei Annasta erityisemmin pidä (sanotaan nyt ääneen ku niiden tunteet on iha molemmin puoliset ekast tapaamisest lähtie XD ). No Carloksen tapa olla kiltisti on yrittää houkutella Annaa niille yöks "maksamal taksin, tuomal aamiaisen sänkyy" yms mitä siis ei todellakaa ois tullu tapahtuu, jossei ees yhtä lasillist meinannu irtoo..Nojoo, sit alkaa puhe siitä miten tyhmää on ja mite niil ois muitaki pläänejä. Meistä on tosi kiva et illan loppu suunnitelma on et ollaa kaikki Carlosil yötä.

Sit ne on lähössä koska paremmat pläänit kutsuu.. Anna haluu jäädä. Mä haluun olla se joka lähtee eikä se joka jätetään baariin. Tilanne menee ärsyttäväks et kuka lähtee miks ja minne ja häippäsen sit vessaa. No Anna hermostuttaa Carloksen sil pahemman kerra ( se oli jtn noussu seisoo ja oli joku "älä koske muhun" kohtaus yms..) ja jäbät sit lähti. Mä tuun vessast tyhjään pöytään. Carlos soittelee, Anna viestittää. Päädyttii sit taas hetken kuluttuu samaan pöytään, Carlos tulee hakee mua ja anna palaa pöytään juomaan ostamaansa tuoppii. Anna juo juomansa ja päädytään kaiken sähläämisen jälkee kaikki lähtee Carlokselle.

Ilta kuitenki päätty siihe et mä nukuin enne muita, Anna häippäs keskellä yötä, lopulta se serkkuki häippäs. Herään vaa aamulla Carloksen vierestä ja lähen töihin.

Onko ideoita miten ilta ois voinu mennä enemmän päin mäntyä?

Tarinalle on jostain ihmeen kumman syystä tulossa jatkoa: Ollaan molemmat näkemässä jäbiä uudestaan.
Annalla treffit Davidin kanssa (näillä näkymin), koska loppujen lopuks David ei feilannu illan aikana pahasti ja niillä oli ihan kivaa keskusteltavaa. Ja mulle Carlos lupas illallisen hyvityksenä perjantaista.

Pysykää siis kanavalla ;D

xoxo, Sannnnni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti