sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Kimpassa

Empä oo aikasemmin kauheesti puhunu mun kämpästä. Meitä on siis 11 asukasta ja meillä on kolme yhteistä vessaa, yhteinen portaikko, sisäänkäynti, keittiö ja piha. Lisäks jateaan siivoustarvikkeet ja keittiövälineet. No vaikka talo on rauhallinen nii raivon partaalle päästään melkeen joka päivä jossain asiassa. Tää voi olla viihdettä ja yritän itekki mielummi nauraa ku itkeä mutta ihan oikeasti mä REPEEN! ja en todellakaan nauruun..

Keittiö:
-Pikku pakkanen on kaikkien yhteinen. Ja hajamieliset espanjat ei muista mitä on itse ostanut. Joten niitä kanoja oikeesti katoaa. Ja joo pakastan leipää jotta se säilyy mutta uudet asukkaat teki taannoin superputsauksen pakkaselle ja sieltä lensi ne ruisleivät roskiin koska "päiväys oli vanha". SIKSI NE ON SIELLÄ PAKKASESSA. HeadShot.

-Meillä ei osata pestä astioita. Haarukoita varastellaan/omitaan itselle. Astioita pyörii huoneissa (khhrmm). Astiat pestään ällöillä SIENILLÄ, täällä ei ole tiskiharjaa....Pitäis oikeesti ostaa. Lisäks ei oo suomalaisten astiankuivauskaappei. Ja meijän kaasuhella on liian usein päällä ----talo voi siis todellakin räjähtää..Sherlockkkkkk

-Jääkaapissa on kaikilla omat numeroidut hyllyt. Mä oon kymppi. Yksi Nolla. Uudet asukkaat muutti just ykköseen. Ne valtas mun isot hyllyt ja REPI NOLLAT POIS. Nyt siellä on paljon tilaa YKKÖSELLE ja mun ruuat on seiskassa.....KIVA JUTTU (Y)

Siivouskomero.
-No sitä ei varmaan muut käytä ku minä joten ei oo ongelmia:)

Sisääntulo.
-Uudet asukkaat tuli ja kiristi vähän ovien saranoita. Nyt ne ovet ei sit mee kiinni vaan ne pitää työntää kiinni ja vetää voimakkaasti auki. Hermo menee ku juoksee bussiiin..Ja joo se sisääntulo on täynnä YKKÖS huoneen uusien asukkaiden hikisii lenkkareita. Niitä on siinä sellanen kiva RIVI. Siis kyl mäki voisin mun kymmenet kengät sinne viedä..Ihan oikeesti!

Vessat.
-Vessapaperi. Siel ei oo sitä ja itellä just rulla loppu nii kiva pyyhkii joihinki starbucks servetteihi...Uusil on onneks paperii jote käytän niiden lähivessaa:) Sit joo hammastahnat! Ostin ison tuubin mikä loppu muka viikossa vaikka oon käyttäny karibian hammastahnaa usein...Ja vielä se että se on ollu minä joka heitti tyhjän tuubin roskiin vaan JOKU MUU. Siiis jättäkää mun tuubit rauhaa!

-Suhkuista sen verra et puol neljä saatan joutuu suihkuttelee ennen aamuvuoroo. Kaks kertaa on tullu pelkkää jääkylmää vettä. Vuokraemo sano et joku on varmaa käyttäny siin vaihees lämpimän loppuu..JAAHAS.

-Joo ja mun pesusieni ei ikinä pysy sen suihkun puolella vaa lentää aina johki vessan likasimpaa nurkkaa. Lisäks suihkuseinil ja viemäreis on espanjoitte ällöi mustii karvoi.

Oma huone.
 -Mun lattia natisee ikävästi tietystä kohtaa. Mun seinänaapuri kuuntelee öisin venäläist elekrtoo ja jtn random polkkaa. Lisäks kaiken maailman budattui versioit maailman klassikkohitesta. Yritähän siinä nauttii oman huoneen rauhasta. Ja lisäys viel et viistot kattoikkunat on kivat nii kaua ku sataa sisään. Ja tosiaan mun huoneesta on alas muistaakseni 78 rappusta.

Oliskohan vielä muuta? :D

Ihmiset on kivoja, vietetttii grilli-iltaa lauantaina; ihmiset joi, grillas (<3), tanssi, soitti kitaraa ja laulo! Lisäks käytii syvällisii keskustelui ja meksilaine piti meille salsatunnin sit kans yöllä..

On tää kyl hyvä paikka asua arjen pikku-ongelmista huolimatta.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti