maanantai 10. kesäkuuta 2013

ICE CREAM, CHINESE FOOD, JAZZ EVENING, SLEEPOVER, BARBEQUE, RECORDS

MOI!

Tosiaa päivät on hujahtanu aika ripeesti. Viikon oon tääl taas ollu suomi-reissulta palattuani ja oon jo taas iha london-fiiliksissä. Kotiinpalusta oon paljon puhunu mut kaikille sitä en oo vielä mainostanu. Katotaan miten käy huomenna ku lähen ettimään töitä. Kumpa sitä vaan löytäis paikan josta sais tippiä. Mä hymyilen aina töissä ku viimestä päivää asiakkaille koska saan niistä energiaa, viel jos sil hymyllä tienais. Kuulin että 100 päivässä ois tippi hyvissä rafloissa. Voi kivaa saisin kahes päiväs kauan haluamani tatskan otettua jopa hyvätasosessa paikassa. Saahan sitä haaveilla...

Miguel tuli takas mistä mainitsinki. Taisin mainitakki et kuunneltii sen uusii äänittämii biisei. Ne on espanjaks mut hyvält kuulosti. Ei todellakaa mitää kaupallist eikä iha istu skanditytön soittolistalle mut hyvältä kuulosti!

Mul on unirytmi iha sekasi mut meil oli grillijuhlat ehkä pari iltaa sitte. Keittiö ja piha täynnä taideopiskelijahipstereitä. En viittiny kuvata ku en ees tuntenu niitä mut tosi kivoi, hyvää ruokaa ja hyvää musaa!! En vaa sattumoisin muista yhtäkää esittäjää nimeltä. Ehkä joskus törmään viel niihin kivoihi indie-biiseihi. Must on kivaa ku tääl ihmiset on nii avoimii:) En tosiaa mitää syvempii suhteit luonu mut small talkkailin ja pidin hauskaa niiden kaa. Kivoin oli yks Tennesseeläine jäbä, senkää nimee en ees muista..

Söin ekaa kertaa varmaa kolmee kuukautee jätskii! Oli pakko mennä kauppaa ja ostaa iso paketti Ben&Jerrysii. Noh, söin ehk pari lusikallist ja kyllästyin..Mikä mua vaivaa?! Hehe kaikkii varmaa kiinnosti tääki info.

Eilen näin ihanaa Bibii, mun työkaverii, toisin sanoen varasiskoo. Siltä sain ehkä parhaan neuvon ikinä: Men are dogs. Oikeesti:D Se kerto vähä juttui et miten asiat tääl yleensä menee, ja aika täsmäys omiin kokemuksii tähä mennes..Oltii siis viettää alkuiltaa söpös pubis jos syötii vähä seafood snacksei, kuunnteltii jazzii ja puhuttii kaikest mahollisest viini- ja bisselasit kädes. Oli ihanaa!! 10 aikaa bussilla kotii, nimittäi Bibi lähti viime yönä Berliinii lomalle. Aaha, just niiku mun oma oikee sisko, Berliini fani ;)

Sit mun meksiko kämppis unohti avaimet ja päästin sen sit mun huoneesee nukkuu. Aamulla siis vuokraemäntä tuli kerää vuokrarahat nii se avas samal sille oven. Kuunnteltii illal musaa ja jubailtii ja se avautu sen tunteist mua kohtaa..Voi apua. Se on siis uus tääl ja se kerto mite sen sydän pampattaa aina ku näkee mut. Jhoo no sellasta, en kyllä sulanu sen puheille ja se sano mua kylmäks..:'(  Mut päästii aiheesta ohi ja tänään oli karkkii oven takana kiitoksena yöpaikasta, hihii:) Kaikki meijän välil on hyvi vaikka vähän eri mieltä toisistaa ollaanki..

Tänää lyhyt työpäivä kivojen ihmisten kaa. Meijä töissä on nyt 4 ihmistä raskaana. Ens vuonna siis Starbuckissa pelkkii miehii töissä ku naiset on äitiyslomalla XD Ja täl viikol Bibi ja Clara on lomalla, mikä tarkottaa käytännös et aamuvuorois on minä+jäbät. Tulee hauska viikko:D Tunteja kylläki vaan 32 ja enempää ei kuulemma tuu...Yhyy

Tänää noutokinkkii ja pitkät päikkärit. Huomenna mahdollisesti työnhakuun ja dinnerille. Loppuviikon ohjelma seuraavissa päivityksissä. Kuvii meijä safkoist ja Chinatownist tält päivält. Lontoossa on kylmä eikä aurinko paista..

Sammyyy

1 kommentti:

  1. ihana sanni! en tiiä ollaanko tulos lontooseen ainakaa heti heinäkuun alus ku äkkilähdöt on törkeen kalliita :( mut sun elämä kuulostaa kyl taas kerrasn nii uskomattomalt siellä ! :D tsemppii työnhakuun!

    VastaaPoista