torstai 4. heinäkuuta 2013

Suuret suunnitelmat

Hellurei

Nyt on siis alkanu tulevaisuudesta tuulee. Henun kaa alettu suunnittelee reilii ja pitäs sen yhteydes ottaa duunist ansaitut lomapäivät ja loparit. Asunnost pitäis kans päästä eroon..Löysin uuden ja halvemman elokuulle! Sinne ajattelin muuttaa ennen lähtöö, säästän siinä reilun satasen.

Mitä viikonloppuun tulee, lähetää risteilee! Varattii Annan synttäreiks seittemän hengen tyttöporukal liput Thamesin partyboatille! Sitä ennen syömään ja sen jälkee klubbailee. Huomenna mitä todennäkösemmin shishaa ja klubille kans. Kerranki pe-la vapaa! Jatkoille sit Karibialle.

Sit tänään ja ens viikkoon! Tapasin siis irkkupojat jokin aikaa sit Piccadillyssä (kerroinki jo aiemmi). No tänää sitte pubii sen yhen kaa...Se muuttaa uutee kotii ja on homeless ens viikon nii tarjosin mun puolikasta doubleroomia sille. No tänne se vissii sit muuttaa viikoks ellei se oo ihan psykopaatti. Katotaa! Mietin et varastaakohan se jtn mut luulen et mul ois enemmä vasrastettavaa silt ku sil mult:DD Mun tili ei näytä houkuttelevalt tällee viikkoo ennen uutta palkkaa ja mun arvokkain esine kotona on tää 6v vanha läppäri. Vaatteet sitä tuskin kiinnostaa:D

Sit puhelu äidin kaa! Jenni on siis tulossa tänne tyhjän matkalaukun kaa hakee mua! Ootan innolla et pääsen viemää sen shoppailee ;) Ja SYÖMÄÄN! Tääl on nii kivoi ruokapaikkoi mmmm...Jote Jenni et shoppaa nyt vaa säästät lontoosee! Ja vien Jennin klubille. Ihan sama haluuko se tanssii tai laittaa korkoja nii me mennää! Ja se saa kans viettää mun vikoi hetkii kavereiden kaa! :D

Sit vähän hämärämpää tulevaisuutee. Carlos sano et mul on aina paikka sen kotona. Sit se sano et meijän pitäis lähtee yhes ulkomaille talvella. Ja sit se lupas ja vanno et skypetetää XD Mä en jotenki usko tohon kaikkee mut se nii vakuutteli ja löi kättäki päälle jne...Heh ja joo se lupas tehä mulle romanttisen illan. Meil ei oo tähän mennes ollu MITÄÄN ROMANTIIKKAAN LIITTYVÄÄKÄÄN joten aika uskottavalta kuullostaa. Ja painotan nyt tässä et ei seurustella ja meil on ollu yhet treffit ja mönkään meni (ks. edelline teksti).

Siinä mun pläänit. Nyt ois plääni julkasta mite Lontoossa biletetään mun ja edellämainitun Henun blogiin. Check it out jos on plääneis tulla Lontoosee bailaa;)

Sam:)

PS. Oon saanu täl viikol duunis ihmisten numeroit, voisin oikeesti alkaa tekstailee niihi iha mielenkiinnost:D En oo pitkää aikaa käyny ulkona uusien jäbien kaa mut hmm jospa taas koklais. No tänäänhä on se irkku, alotetaa siitä.

PPS. Sain jopa suomalaisen Teemun numeron! Se oli asiakkaana yks pvä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti