lauantai 20. huhtikuuta 2013

Ylä- ja alamäkiä.....

Itken usein bussimatkat..kuuntelen suomenkielist musiikkii ja ajattelen hippoo ja pappaa..Mua ei kiinnosta mitä vieres istuva kelaa.

Sit taas välil en vaa tiiä miks hymyilen. Tänää näin kaks ihanaa miestä käsikädessä ja mul tuli levee automaattinen hymy. Ne säpsähti mun reaktioo ja alko hymyillä ja nauraa onnellisesti ja käänty viel ohituksen jälkee kattoo ja jäi innostuneen sekavina hapuilee väkijoukon keskelle. Se tuntu nii hyvältä!

Sit oon hymyilly lapsille. Tääl lapset hymyilee takas ja saattaa moikata. Suomessa voisin irvistää lapsille ja osottaa kuinka vihaan niitä..:D Must alkaa siis löytyy uusii puolii

Sit tapasin bussis yhen jäbän..taas. Se halus oppii suomee ja opetti mulle jotai afrikan kieltä jolla kommunikoidaa eläimille. Se sano et eurooppalaisetki eläimet ymmärtää ku sen kaveri puhuu niille:D ihanaa et on jotai tollast! Vaihettii sit nuneroita. Se on kuntosalil töissä, jos vaik pääsis treenaa.

Sit eile rankan uuvuttavan päivän päätteeks kotona odotti kotibileet. Kaikki hyökkäs tuputtaa bissee ja kyselee kuka oon ja mistä. Ne oli kaikki 23-45 mut juhli iha samal taval. Ja tosiaa mul oli flip flopit, ei meikkii ja likaset hiukset nuttural...mut ilta oli iha mahtava! Sain kans kunniamaistaa kaikkii espanjalaisii perinne ruokii;)

Samal mietin miguelii...lähiköhä se espanjaa? Vieläkää ei oo kuulunu vastausta mun viestii. Se kerto et lähtee kuukaudeks mut en muista millo...oisko se voinu jo lähtee?..toivotaan, kosk miks se ei muute vastais:( sen viimesin viesti alko how are you little mermaid. Ei se voi olla mitää muuta ku et se on espanjas...ei se vaa ois voinu kirjottaa muute tollee.

Sit oon shopannu taas. Ähh. Urheiluvaatteit, suihkutarvikkeit ja pikkujuttui kute korui, pikkulaukun ja hiuskorui..

Sit arvatkaas, löysin POUND PARADISEN! kaikki tuotteet £1 !! Ostin kaapkn täytee lähes vanhaa ruokaa ja herkkui, lisäks pesusienii ja sen sellast:P oli iha mahtava paikka tällaselle shopaholistille joka ostaa mielummi vaatteit ku ruokaa...

Paras ostos oli ehdottomasti mausteet!! Oon siis tähä asti maustanu vaan ja ainoastaan ketsupilla. En omistanu ees suolaa..enkä omista nytkään, vaan ostin intialaisen maustekokoelman. Näytti nii eksoottiselt ja maukkaalt! Kotona maistellessani tajusin etten ees tykkää intialaisest ruuast..ja täst lähin joudun maustaa siis ruokani tikka masalalla jota en siis ees siedä...opin siis et ulkonäkö voi pettää ja ei pidä syödä silmillää..:D

Sit ostin PEITON!! oon nukkunu 3 viikkoo hostellun ällöis rääsyis ja makuupussis. Ja miguelin peiton alla kerran...mut nyt se tunne ku oli OMA PEITTO<3 siis oisin voinu nukkuu koko päivän..

Sit otin eile KYLVYN! tääl on ninittäi amme..edellisest kylvyst on varmaa 5 vuotta, sillo ku iskä asu puotilas. Oli ihanaa ku oli vaahtoo ja musaa ja sieni ja uus ihana pesupussiki:)

Palapala eiks nii? :D nää on tällasii pienii arkiasioit joit oon halunnu jollekki jakaa.. Kaverit on osittai hakuses, eile oli kiva vähä juhlii hyväs seuras ja töissäki alan lähentyy ihmisten kaa:) kyl täö tästä. Tänää on muute suomen puhumisen ennätys: ei sanaakaa suomee koko päivänä. Kirjottanu kyl oon, onneks. Vaik alan jo ajattelee enkuks nii on se silti rankempaa...varsinki väsyneen ja kiirees oon mielummi hiljaa ku puhun enkkuu..

Nyt sukellab mun ihanan peiton alle!<3 huomen london maratoni, saa nähä mite pääsen töihi ku teitä on suljettuna..töihi liittye voisin tehä päivityksen, oon oikee miss mokailija siel XD

-Sanni-

Ps. Sit avasin pankkitilin jaaaa olin National Insurance numeron saamiseks haastattelus job centressä. Oli siinäki haastattelu, venasin kaks viikkoo ja paikan pääl tunnin, ja ne otti passikopion, allekirjotuksen ja kysy oonko töissä, joo, missä ja kuinka kauan..blaah.

Pps. Kuu on siis kuva mun sängyst otettun ku katon selällee ulos tost viistoikkunast:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti