perjantai 5. huhtikuuta 2013

MOVIN' IN

Muuttopäivänä satoi lunta. Juoksin koko aamun hotelleissa Marylebonen lähellä. Sinne meni kaikki CVt, niit oli joku 20..(aiemmat 10 meni kauppoihi) Ja oikeesti mihinkää ei ees haettu työntekijöitä..

Enne muuttojuttui mainitsen viel et hostellin vessas pesin hampait yhen tanskalaisen miehen kaa..tosi kiva ja oli ehk jotai pient flirttii ilmas:D aamul törmättii aamiaisel ja ne hengas mun kaa ku olin yksi. Se otti mun numeron ja sano et illal mennää juhlistaa mun muuttoo. Näin niit myöhemmi päiväl ku hain kamoi ja ne oli vaa 'kyllä tulet, sähän tuut, sullei oo vaihtoehtoo olla tulemat'. Ja noh, kello 11 pm eikä soittoo oo kuulunu..

Nyt muutto! Tää huone oli iha paskane ku tulin, landlady pahotteli ku edelline ei ollu siivonnu..Puursin ja peuhasin ja sain täst siistin ja kotoisan:) Haju vaa ei oo lähteny ja noist viistokattoikkunoist sataa ikävästi sisään..Supertuulettamine jää siis huomiselle.

Tääl on siis kaks valtavaa vaatekaappii, kaks sänkyy, kaks hyllykköö, pyykkiteline, lipasto, tietokonepöytä ja kaks tuolii. Tän sais jakaa kahen kesken, anyone?:P Oon tavannu kolme kämppist, tosi avulias ihana tyttö joka kuuntelee random musaa täysil, työtön espanjalaine konkkaa ajautunu arkkitehti ja joku toine espanjalaine jäbä, opiskelija vissii. Muist ei oo tietoo.

Kävin kaupas ja perus kananmuna-nuudeli-öljy-shampoo -tarpeisii kulu 30 puntaa! Vaikka valehtelemat kaikki oli ales..haluisin ostaa suorisrusraudan mut haaveeks jää..sit ois kans yhet unelmakengät..ei siis niitäkää.

Ja maustet ja pasta+riisi jäi toki ostamat. Sheiveriki puuttuu! Oon koht luolanaine..hyi mitä paljastuksii.

Sit hihiii mun ikkunast näkee London Eyen ja kaikkii hienoi taloi ja Goldsmithsin college möllöttää tos vastapäätä!:)

Sit tänää olin tehokas ja buukkasin ajan Job Centreen! Annoin tiedot National Insurancee (cc vai sc?) varte (eli ns verokortti) ja mul on haastattelu kuun puoles välis:) huomen kuitenki kirjastoo ettii duunii (kosk online haku harvoin tärppää, nappaan osotteet ja lähen paikan päälle kyselee). Eka pitäs niit CVeit tulostaa.

Paljon on viel tekemist. Ahdistaa tää työttömyys..pitäs saada lennotki suomee mut en voi ku nyt on rahahanat kii. Vika suomi palkka tulee viikon pääst. Ja tosiaa 6kk oon luvannu tääl asustella.

Anna tulee ma! Toivoisin et mul ois duuni ettei tarttis niuhoilla tai käyttää aikaa työnhakuun. Ootan innolla <3 mul ei oo viel tääl kavereita. Paitsi kämppikset ja Miguel. Se tekstas taas tänää! ;)

Sammy

Ps. Landlady (vuokraemäntä) oli sanonu mulle 10 puntaa pienemmän summan! Se san et lupauksest on pidettävä kii mut en saa paljastaa muille et maksan vähemmä. Hihii, sssh..

1 kommentti: