tiistai 23. huhtikuuta 2013

Vähä niinku aikuinen

Fiiliksii viikko sitten:

Tänää aamulla väsäsin itelleni mun uudella donitsilla sellasen ballerinanutturan alas niskaan ja kiharsin eteen pari hiusta. Tosi adult businesswoman look. Kampauksee sopi mun mustat suorat työhousut ja kauluspaita.

Töissä olin ekaa kertaa yksin alotuksessa ja osasin kaiken ku mikäki professional. Lisäks meil on uus harjottelijatyttö jote mä pääsin mun 'uusi tyttö' -leimasta eroon ja esittelin sille mite asiat pitää hoitaa.

Ku pomo tuli töihin se lähetti mut parii keskustan Starbucksii hakee kampanjatuotteita. Mul oli mustat korkkarit ja se edellämainittu businesslookki;) hahaa siel pitki lontoon katuja 7-8 aikaa duunii menevien bisnesnaisten ja -miesten seassa.

Sit palasin normi töihin hetkeks ja ku aika tuli lähtee mut pyydettii jäämää viel maistattaa ihmisille tuotteit kadulla ja houkuttelee sisää paril tarjouksel. VARJOSSA OLI YLI 20 ASTETTA LÄMMINTÄ  oujee kesäsää jote paljo ihmisii liikkeel ja niille piti tehä selvöks et meilt saa parhaat jääjuomat. Oon kerra aikasemmi ollu sateisena aamuna 30min unien jälkee tekee samaa kuumil kahveil, nyt oli paaljo ihanampaa. Frapuccinot meni ku kuumille kiville ja mun päättömät mainoslauseet iski asiakkaihin;D

Lontoon Starbucksien superpomot (2) tuli sit ylläriylläri visiitille kattoo mite paikka pyörii ja hengas sen mun pomon kaa sisäl kahvilas läppärien ja kahvikupposten ääres. Ku olin pari tuntii sämplänny nii ne pyys mut luoksee ja kehu mite avoin ja hymyilevä oon ja mite asiakkait tuli heti enemmä ja TADAA ne kirjotti mulle £20 lahjakortin joka käy kaupois kuten Top Shop!! Ja ahh sielhä alko just mid season alet<3 saan sen kupongin mun pomolt takas heti ku se on rekiateröity mut työpäivä oli kyl niiin täydelline:) pääsin siis yheltä lähtee arskat päässä kaupungille nauttii kesäsäästä<3

Kotii tullessa liikenne oli iha jumis ja bussimatka kesti yli tunnin. Kävelin loppumatkan ku bussil pääs nii hitaasti...matkal eksyin PAKASTERUOKAKAUPPAA! te tiiätte et rakastan pakasteruokaa (XD) jote ostin kaikkii kevätkääryleit ja paniinei ja kalapuikkoi jne ja kaikki makso £1 ;P paratiisi siis..

Sit oon kotona tutustunu pyykkäämisen ihmeelliseen maailmaan+ruuanlaittoo...tein munakokkelii ja lainasin kämppikselt kolikkoo ja jauhetta joit en ite tajunnu hankkii pestäkseni pyykkiä..

Nonii siihe asti päivä oli ku kiireellisen bisnesnaisen elämästä. Sit vähä rapistu tää hyvän tuurin putki ku rahat loppu ja mun valkopyykki jäi märkänä huuhtelemattomana koneesee...ähh. Siel on mun ainoo lakana enkä lähe enää lanttei lainailee...Samal mustat työvatteet jäi märäks kuivausrummun sammuessa.

No eipä siinä, yö on pitkä!

Nyt imuroimaa ja tiskaamaa ja sit nukkuu! Aamul 6.30 lähtö..

Sanni:)

Ps. Se salityyppi tekstannu koko päivän!;) ja miguel ja mä puhuttii eile puhelimes!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti