torstai 11. huhtikuuta 2013

Kuulumisia!

Nonii edellisest päivityksest vierähtäny sen verra et asioit on ehtiny tapahtuu! Must on tullu Starbucksin työntekijä ja oon saanu pari kaverii/tutustunu paremmi.

Oon tavannu mun kivoi kämppiksii, vaik edelleenki vois yhteishenkee olla enemmä ku kaikki tykkää kyhjää huoneissaan..ja seinänaapuril raikaa joka ilta iloinen venäjänkieline jenkkamusa..eikä se ees kertonu olevansa venäjält vaa sano "matkustaneensa paljon" ku kysyin mist oot kotosin..

Sit työt! Tosiaa menin suoralt istumalt piccadilly circuksen starbucksii kaheksan tunnin vuoroo ja sain heti listat kouraa ja aloin opettelee kahvei..Ei ne ees tienny mist maast olin eikä myöskää sitä et en oo enne tehny erikoiskahvei:D Nut kolme päivää töissä olleena pitää kyl sanoo et tulee jo nyt caramel guatemala skini lattet korvist ulos mut ei tullu luvattuu ku 3kk koeaika ja sitä seuraava vakioitumine..Eli pirun hyvä uranalku ku nyt jo tympii:DDD

Mun palkka on 8,40 tunnilt ja 12pm jälkee 50% korkeempi.. Aika sanoisinko nihkeet lisät suomen tuplasunnuntaihi ja 18 jälkeisen euron rinnalla.. Mutta ainaki tulee palkkaa vaikka suomes sitä oiski mukavasti enemmä..

Vaikeint on oppii lyhenteit ja nopee ketjutyöskentely, koska kiirreessä puhun suomee ja esim kirjaimist WC ei tuu millää mielee kermavaahto..ehk viel joskus saan ajateltuu enkuks nii ei menis kahtaminuuttii miettii mitä tekee..xd

Mut työkaverit hauskoi. Töis mua kutsutaa nimel Sam, tai yks mies kutsuu nimel Finnish/finnished...:D sit ihanii aamu vakkariasiakkait, freshei aamu 5 alkavii vuoroi ja sekuntikellon tarkkoi taukoi. Vuoroi tulos myös yö 1 asti :D Ainii unohtamatta 4 ilmast erikoiskahvii päivässä oon vaa hiton onnelline ku on ees töitä, onha se kuitenki Starbucks eikä mikää metroasemakahvila..ja mite sattumalt ton työn ees sain!

Aiheesee liitye se bossi sielt toisest starbucksist jossa en ottanu sitä vaativaa 4 vkon sopparii laitto mulle kivan viestin et "hyvä että oot kuitenki samassa firmassa ja jos tulee mitää ongelmii työn tai minkäö kaa nii ota yhteyttä, törmäillää toivottavasti työn merkeis ja onnea harkkavuoroihi" :) lisäks se kutsu mut sinne kahvilaa vierailee millo vaa:P mä luulin et mun torjunnan jälkee en vois ikin.näyttää siel naamaa mut toisin kävi:P

Nyt höpöhöpö duuni asioist. Annan kaa ollaa kuluneen viikon aikana hengailtu mun töide jälkee himas, käyty raflas ja ottelee kuvii mm puhelinkopeis ja london tower bridgellä. Lisäks Miguel pyys meijät niille ja siel sit meniki yö neljää asti italioitten ja espanjoitten ja nachojen, bissen ja viinin seurassa:) oli niii chillii ja chilleint oli 24h valvomisen jälkee nukkuu 36 minuuttii ja lähtee töihi. Ja chilleistä chilleintä oli isopomon tapaamine ja sen lähettämä lähtee kadulle maistattaa ihmisille kahvii..Hauskaa joo mut ei ehk nii epäedustavas kunnos. Lisäks silmätulehdus taas iski.

Taas meni sattumalt työasioihi..Ku ei mul nyt annan lähdön jälkee muutakaa elämää oo..;D

Nyt alan nukkuu..

Sam

1 kommentti: