torstai 4. huhtikuuta 2013

Asunnon metsästystä

Viimeset 4 päivää oon ettiny asuntoo. Ekana päivänä yks näyttö, eilen juoksin näytöissä yhteensä 9 tuntia. Huomenna muutto, VIHDOIN.

viimenen tikki oli eilen sängystäni löytämä kinkkimies. Hän ei tiennyt että valmiiksi pedattu vaatekasan vieressä oleva sänky oli varattu...kiva siinä pimeässä 7 muun nukkuessa alkaa selittää että tule pois mun lakanoista ja petaa itsellesi oma..:D

Takas asuntoihin. Oon saanu sellasen perehdytyksen Lontoon julkiseen liikenteeseen ja aluepolitiikkaan et huhhuh:D Oon siis käytännössä juossu kartta ja osote kädes ympäri Lontoota. Ja usein vasta paikan päällä asunnossa selvisi että 'vierailijat kielletty' tai että takuuvuokra on 1500 puntaa..

Se täydellinen kuitenki löyty. Top 3 oli tällaset: 1. Collegen vieressä oleva 10 huoneen monikerroksinen asunto, halpa, mun huonees kaks sänkyy, yhteinen siisti piha, kolme kylppärii ja valoisa keitiö. Näkymät Lontoon keskustaan, london eye yms. Vähän kauempana tosin, bussi 35min oxfordille, junalla/tubella nopeemmin.

2. Lontoolaisperheen hienosto kämppä upeella alueella jossa ylimmässä kerroksessa kaks vuokrattavaa huonetta+keitiö+kylppäri. Naisel mua vuoden vanhempi jäbä;) yms. lapsia ja mies..Ei vierailijoita, ei edes poikaystävää. Vuokran kanssa joustoa ja antaa paljon neuvoja työnhakuun yms käytännön juttuihin.

3.kämppä zone 1llä eli halpaa matkustaa ja tosi lähellä stadia. Upee ulkoota, mut alue on mamujen valtaama wnb beirut..Olkkaris polkupyörii ja kaikki rempallaa, huonees vaa yks sänky ja seki pieni. Kämppiksinä pariskunta ja outo tyttö. Vuokra 10 puntaa kalliimmat ku kaks edellistä.

Otin siis ykkösen<3

Ihaninta täs on ollu tutustuu kaupunkiin ja nähä ihanii asuntoi, vaikkakin myös niit hirveimpii rotan koloi..Lontoos talot on nii kauniita! Kamalaa on ollu tyrkyttävät epäilyttävät miehet kauheine kämppineen jois ei muka mtn vikaa..lisäks stressi ja päänvaiva on ollu kamalaa.

Hauskaa kyl ollu mut nyt onnellisesti mieli levänneenä voin muuttaa huomenna. Must tulee lontoolainen!

Sannni

Ps. Kuva mun talon ovesta. Muut kuvat muista kämpistä jois kävin ja joit sai kuvata:) ei mtn taideotoksii..

4 kommenttia:

  1. MIkä noista nyt oli kollaasi sun kämpästä :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anna lueks ikinä noit tekstei..? Sun kysymyksiis on aina vastaus niissä:D

      Poista
  2. wauu ihan uskomatonta! oot nii rohkee ku vaa lähit ja heti sul on asunto ja kaikkee, parasta! haluun tulla käymään sielllääää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii maiju ihana kommentti! Tervetuloo vaa!! Olisiks miute syksyl kiinnostunu muuttaa tähä kämppää 2-3 viikoks ku tarttisin jonku siks ajaks ku lähen reilaa(elokuu)..täs on siis kaks sänkyy, kaks vaatekaappii, kaks tuolii, kaks hyllykköö et ota kaveri mukaa nii saatte puoliks! ;) haha ja joo oon itekki yllättyny et tulin vaa ja löysin ja muutin ja oon. Mut ähh työpaikkaa ei ooo....

      Poista