perjantai 5. huhtikuuta 2013

Mmm..

Tästä päivästä ei oikeen kuvia oo..

Nukuin pitkään ja heräsin ku remppamies tuli asentaa verhoi..se sotki mun lattiat ja sängyn...imuri on 60 askelman päässä, kellarikerroksessa..

Olin tänää kirjastos koneel. Olin ainoo valkone ja etuilin siel kaikkii ku en osannu olla:D sain siis mun seinänaapurin tunnukset:

Sit ostin sheiverin!! Ja suoristusraudan ja kuivashampoot, kosk oli 3 for 2 ostin myös lakkaa..(suoristusrauta ei siis kuulunu tarjouksee).

Sit hankin simkortin! Pay as you go -liittymäl, eli prepaid käytännöl. Sain netinki samaan syssyyn:) suuuuri helpotus jossen sanois

Huomenna Luna taitaa tulla takas enne ku se jatkaa matkaa etelään. Huomen illal nään kans Miguelii:)

Mitä viel pitäis tehä on se DUUNINHAKU. Lähetin yhelle suomalaiselle assarii tarttevalle lakinaiselle hakemuksen. Sit oottelen vaa Annan mukana Suomest tulevii 30 ceeveetä. Niis on taas ripaus toivoa:) kamalaa kulkee nimikkeellä työtön.

Tänää astetta tummempi Skinssin Freddie pysäytti mut kadul ja tuli jubailee. Höpötettii siinä ja se halas ja otti mun numban. Sano soittavansa. Se oli kyl lyhyt..ja sil oli neon oranssi villapaita. Mut söpöt hiukset ja pipo, kehu mua kauheesti.   enkä ees kysyny sen nimee !?

Mut iha kiva jos nyt jostai niit kavereit sais, vaikka tähä mennes iha kivasti menny:)

Sammie:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti