torstai 7. helmikuuta 2013

Tällanen torstai

Mulle kuuluu hyvää. Vähä on päivä käyny hitaalla mut illan mittaa alan vaa piristyy. Täs ois mun päivän läpikäyty agenda:

0800 Aamulla lääkäriin. Jonotin miljoona vuotta Korson terveysasemalla lueskellen enkun kielist beat-kirjaa On the Road, kunnes edes pääsin kertomaan mikä mulla on (sit oli tarkotus siirtyy odottaa pääsyä oikeelle lääkärille). Siinä vaiheessa tiesin jo myöhästyväni töistä, mutta sainpahan ajan varattua huomiselle. Antibioottia en tosin saanut, silmätulehdus siis jatkukoon. Huomenna helpottaa.

1045 Töihin taas myöhässä. Mut tunnetaan jo siitä. Ihanan rento päivä kylläkin, pitkästä aikaa ei tullu virheitä. Eikä tosin tippiäkään..

1630 Työmatkalla puhuin miljoona puhelua. Kaikki soittelee ja kysyy vinkkei huomisiin äikän tekstitaidon ylppäreihin. Sain siis syksyl L äikäst, mut kuitenki kaikki on nii erilaisii kirjottajii ja tehtävänantoja on joka lähtöön et miten sitä neuvois..Älkää miettikö liikaa! Siinä neuvo:)

1700 Sit tulin kotii ja Rico tuli meille. Ja arvaatkaa mitä tekee. LUKEE ÄIKKÄÄ. Käytiin kuulkaas kaikki tyylikeinot yms perusteellisesti läpi, luettii mun vanhoi tektsei ja syötii pizzaa Lassen piikkii. Lasse on äidin kihlattu. Sit höpöteltii kaikkee, oli tosi kiva nähä Ricoo!

2030 Nyt katon Pasilaa jost en ees tykkää ja kirjotan tätä täs sohvan pohjal..Huomen niinki mielenkiintone päiväohjelma ku lääkäri ja iltavuoro. Millo lukiolaisen elämäst tuli tällast "tylsää aikuiselämää"...Huomen on sitä paitsi perjantaiii!!

Ja ainii aloin vihdoin panostaa ja kuuntelee ruotsalaist puheradioo! Maanantain oon salee professional kuuntelija;) sillo siis ruotsin yo kuuntelu ja siitä se sit alkaa..Se hullu panostus.

~Shanni

Täs päivän biisi! Tää ei liity mun päivään mitenkää mut ahh nyt on tällane olo! Ihana päätös päivälle

http://www.youtube.com/watch?v=rGKfrgqWcv0&feature=youtube_gdata_player

2 kommenttia: