keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Oi aika mene nopeammin

Odottavan aika on pitkä. Liian pitkä. Odotan tänä vuonna kevättä enemmän kuin kesää. Tuleva kevät saattaa muuttaa koko kesäni, tai sitten ei. En tosiaankaan odota yo-kirjoituksia, koska olen surkea ja aikaansaamaton kieltenlukija..Oon aina rakastanu kieliä ja kulttuureja, opiskelen kasin keskiarvolla ranskaa, italiaa, englantia ja ruotsia. Mutta ylioppilakirjoitukset. Niissä ei todistetusti edes natiivit aina pärjää. Katsotaan miten käy, enkusta tuli syksyllä C, minkä toivon johtuneen vahvasta ruotsivaikutuksesta ja masentavasta Suomen syksystä..Olin siis ihan rikki Ruotsista palattuani, niin kamalaa paluu tänne oli. Oikeastaan kulttuurishokki, kimppakämppä vaihtui taas vantaan peräkylään. Mutta nyt on uudet tuulet! Koska en ole päässyt "suomen makuun" enää kunnolla takaisin, ostin lentolipun Lontooseen. Ainoastaan menolipun. Mua huijattiin netissä asuntojen kans, onneks en suostunu maksaa mitään etukäteen. Jos jotain kiinnostaa miten mua huijattiin, niin joltain "scammers" sivustolta löysin mun asuntokaupittelijoiden tietoja ja identtisiä sähköposteja. Pointti oli se, et meen sinne ilman työtä ja asuntoa. En osaa sanoo siitä reissusta ennakkoon vielä mitään..Lukekaa nii tiiätte, tänne varmaan sit päivittelen.
Pähkinä on nyt vaan se, et mites kesä. En voi vastaanottaa kesätyötä, koska saatan olla Lontoossa. Jos käy samalla tavalla ku Ruotsin kaa nii todellaki jään sinne. Mut jossen löydä mitää Lontoosta, palaan jo viikon kuluttua, tai milloin ikinä rahat loppuvatkaan. Tällanen kevät mulla! Btw liitän kuvat mun tän syksyn 2012 reissuist! Sis. Tel Aviv, israel (äkkilähtö kaverin kaa syyslomal), Nancy, ranska (10 pvän kouluvaihto), Stockholm, ruotsi (kävin syksyl hakee kesän loput kamat sieltä) ja tietty suomimatkailua! ;)

1 kommentti:

  1. Hups, mun välit tais kadota..En osaa selvästikään viel käyttää tätä palveluu:D

    VastaaPoista