tiistai 19. helmikuuta 2013

Long time no see

Noniii päivitän! Oon saanu aivan sikana vinkkei kaikilt nettisivuilt et mitä kannattaa lontoos tehä! Siihen oon nyt käyttäny aikaa, tutkinu asioit and so on..

Sit oon ollu töissä! Tippirahaa koossa 67 euroo! ;) tänää 9h töissä ja huomenna uusiks. Money on my mind...

Sit olin treffeil! Taas. Bemaril on kiva ajella ja memphikses syödä. Edellee kiva tyyppi ja kolmas kerta tulos..but...

Ystäväiseni Henu yrittää houkutella mua Ruotsiin. Päästäis _taas_ ilmaseks laivalle jote "halpa" reissu olis tiedos..mut rahaa aina vahingos menee.. Mut tosiaan Ruotsis ois yks jäbä jonka luo voin mennä yöks..oon viettäny siel kesäl monet yöt..liian monet..;D mut ähh ain ku käyn siel nii tekis mieli jäädä ja tulee heti taas ikävä ja masennus..siel on jotenki nii paljo enemmä ku tääl!

Sit oli penkkarit! Ja jatkot;) ja siellä koklasin popperssii..homojen huumausainetta...hehe, olipaha hauskaa!! Ja puhuin avoimesti sek..suksista xd ups.
Kuvapäivitys siitä päivästä tulossa!

Nyt kuvii ! En oo hirveesti räpsiny, tän illan rentoutusjuoma pitkän päivän jälkee, ja suoraan ruotsista! Sit kuva kivast kämpäst joka oli netis ku etittii kämppää lontooost..sit ahh mun tulevan kynnet! Heti ku ranskikset lähtee nii ahh noi..

1 kommentti:

  1. Sanbrero. Ooon vähän huolissani et sun elämäs on uusi tärkeä A. Alan olla mustasukkainen. vaikken edes uskonut olevani mustasukkaista sorttia. Milloin näemme? Elämäni on yhtä sekamelskaa. Bussissa tullossa pasipasilasta..

    VastaaPoista