torstai 21. helmikuuta 2013

Lepo.

Kolme tappovuoroo takana. Illalla söin sen kunniaks jätskii. Ja pari karkkii. Ens kuussa oon taas tammikuun tapaan karkkilakossa...

Vaikka pahin on ohi, niin viikonlopun iltavuorot vielä odottavat. Tykkään kyl mun työstä, joten ilomielin meen. On se rankkaa mut rakastan rahaa ja haasteita. Tippiä koossa jo about 70 euroa. Oon nii ylpee!

Lisäks Lontoo lähestyy! Luna tulee sinne ekaks 5 päiväks ainaki. Se varaa meille liput Beach Housen keikalle!! Oon aina unelmoinu Lontoon klubikeikoist!

Mul on muuten yks motto elämäs. Ei mul oo ikin ollu sellast vakio mottoo, mut yks lause on sellanen joka saa mut joka aamu ylös sängystä, ja saa mut aina skarppaa. Keksin sen pienenä ku rakastin leikkii ja näytellä. Oikeesti jos vaan muistaisin tän aina nii mun elämäl ois tarpeeks tarkotusta. Tarkotus päästä onnistuneesti alusta loppuun.

"Elä kuin eläisit elokuvaa."

-sanni

Ps. meni vähän diipiks. Nyt nukutaan

1 kommentti:

  1. Kauniita unia ja jaksamisia työarkeen :). Onneks tänää on perjantai !

    VastaaPoista