maanantai 4. helmikuuta 2013

Sanni esittäytyy

Lyhyehkö alustus: Tein eilen virallisen lopetuksen mun käytännössä jo kauan aikaa sitten loppuneelle kesäblogille. Nyt on uuden yrityksen aika! Katsotaan mite tän blogin käy..

Miks just eilen päätin virallistaa mun tukholmakesäblogin loppuneen, johtunee siitä, että kävästii ilmaisristeilyn siivittäminä Tukholmassa Annan, Tirin ja Saran kaa. Kävin mun ex-kämpässä, näin mulle tärkeitä ihmisiä ja rakasta kaupunkia kahden vuorokauden ajan. Ja oikeesti tajusin et nyt loppuu tää ikävän ruikuttaminen.

JOTEN ALOTAN NYT UUDEN BLOGIN!
Tää pohja on vanha, jonka joskus tein ja jota en osannu poistaa.

Alotan ITSESTÄNI. Kerron kuka oon, mitä teen, mistä tykkään ja mitä ajattelen.

Täytän 19 maaliskuun 15. päivä. Lahjaksi toivon tatuointia, johon ollaan jo suostuttu!

Asun Vantaalla, ja tänne en kuulu. 17 ja puoli vuotta elämästäni vietin Itä-Helsingissä (Y), kontulan ja myllypuron välissä Kurkimäessä. Likaisen valkoinen minikerrostalo vaihtui keltaiseen söpöön paritaloon Nikimäkeen, Keravan ja Korson väliin..

Kyllästyin tähän paikkaan ja muutin kesällä 2012 Ruotsiin reiluksi 2 kuukaudeksi. Ks.linkki ylempänä.

Mulla on nolo koko nimi. Sanni Maija Annikki Halttunen. Saa nauraa! Oon luonnostaan vaalea hiuksinen, brune ollu vuodesta 2008.

Kirjotan itseni ulos Sibelius-lukiosta maaliskuussa, lakki sitten kesäkuussa. Jäljellä A-ruotsi ja enkun uusiminen, nopeaa tahtia oon jo kirjotellu kaiken muun alta pois. Menestyksestä sen verran että niin Bee kuin Älläkin löytyy. Tykkäsin lukiosta, nyt edessä välivuosi! Samalla kun matkustelen, mietin ryhdynkö lukurumbaan päästäkseni kauppikseen. Tänä keväänä en siihen pysty.


Tykkään musasta ja vaatteista. En seuraa kuin ainoastaan kavereiden blogeja, en oo kauheen kiinnostunu muiden elämästä. Instagrammissa oon alkanu seuraa kivoja asukuvia julkasevia tyyppejä. Ite oon siellä nimellä sansba. Musaa kuuntelen youtubesta kännykällä ja koneella käytän spotify:ta, ilmaseks tosin. Musamaku vaihtelee vuodenajottain, talvella vanhan ja oudon yhdistelmiä, kesällä enemmän massamusaa ja festaribändejä.

   
Käyn laulutunneilla Josen opetuksessa. Jose suorittaa tutkintoa ja oon vissiin osa sen lopputyötä. Tunteja kuvataan ja äänitetään ja sen opet käy kattomassa välillä. Lauletaan kaikkea Rootsin, kantrin, iskelmän ja popin väliltä. Tykkään monipuolisesta ja osittain mun oma juttu on vielä löytämättä. En oo vakioituvaa tyyppiä muutenkaan.

 
Vaatteissa tärkeintä on hinta-laatu-suhde. Voin ostaa halpis ballerinat H&M:stä ja käyttää niitä huolettomasti missä vaan ja heittää ne hyvillä mielin roskiin. Laukkuun, takkiin ja kunnon talvikenkiin voin tuhlata enemmänkin rahaa, mutta niitäkin usein bongailen kirppareilta ja ulkomailta, vintage-liikkeistä yms.


Oon töissä vuokrafirmassa ravintola-alalla, kolmas vuosi menossa. Mulle tulee soittoja ja työpyyntojä millon mistäkin, ja oman aikataulun mukaan otan tarjouksii vastaan. Nyt oon vakiintunu Jumbon Chico's ravintolaan tarjoilijaks. Siellä työskentelen näin lukuloman alettua 1-6 kertaa viikossa. Satunnaisesti tarjoilen muuallakin tai inventoin kaupoissa öisin.


Mun pärstää tän syksyn ja talven ajalta..
Tatuointi-inspiksiiiii
Ylhäällä vasemmalla kuva Helsingin taidekoulujen (sibis, kallio, torkkeli) jokavuotisista bileistä, oikeen puolimmaiset meijä koulusta, vasen ala napattu mun spotify:n yhestä soittolistasta
Ylhäällä osa mun Tukholma shoppauksii!!!
Alhaalla instagrammist bongattu siisti takki! Ei siis mun mut muuten vaan magee





Oisko siin jo tarpeeks näin ekaks postaukseks?

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus. You got it köörl <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tack så mycket! Yepp i got it pienten teknisten ongelmien jälkeen:D

      Poista