tiistai 26. helmikuuta 2013

Lyhyitä päiviä.

Apua ku aika menee nopsaa! Tuntuu et nukkuisin yli puolet ajasta vaik 5 tunnin yöunilla mennää jo toista päivää.

Eilen eka vapaa viikkoon. Nukuin pommii kokeesta ja sain tietää kuunteluiden tulokset. Meni päin vittua, vaikka odotin muuta. Sit eksyin musiikkitaloon ja mun laulutunti oliki t-talossa. Mul oli siis sibelius-akatemian seurantatunti, mun ope siis valmistuu ja jotai siihe liittyvää. Ääniharjotukset ei menny hyvin mut käytännös osasin soveltaa tekniikkaa. Se "päämaikka" sano et mulle pitäis kehittää laulullisempii ja rytmillisempii harjotuksii, ja sitä rataa...

Sit olin lounaalla parin koululaisen kaa ja päästii purkaa miesjuttui. Oli kyl naapuripöydäl kuultavaa...:D

Ainii ja la olin Santa Fessä syömäs annan kaa! Ja annal katottii putous-finaali:) Haha anna on kyl nii hyvää seuraa, oli hauska ilta. Must tuntuu et siit on aikaa ku oon hengannu tyttöjen kaa..

Työt loppu! Huomen viel espoosee yhtee firman kahvilaa ja se ois siinä! Alotan virallisesti lukuloman.

Btw tippiä loppujen lopuks kerty 140€ ! Vaikka oon sponssannu niil pari baari iltaa nii oon niiin kyl tyytyväine lopputuloksee;)

Tänää The Killers hartwallil !! Oon niiiin oottanu, edellisest keikast on ihan liikaa aikaa. Jos on muute ilta vailla pläänei nii sibiksen lahjakkait oppilaita esiintyy cafe allotriassa klo19 alkaen! Kumpa itekki pääsis..

-Sanni

1 kommentti: