keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Yhdet hautajaiset ja monta miestä..

Hautajaiset oli kamalat. Ei niissä järjestelyissä ollu mitää vikaa mut meijä suku ei oo niin läheinen ja se ihminen oli mulle tärkee...en vieläkää tajuu mite lopullist sen poismeno oikeesti on.

Hautajaiste jälkee tulin kotii tekee matikan tehtävii jotta pääsisin lukiosta joskus ulos.. Eile sain tietää että vitosella läpi! SCORE! vika kurssi ja se työ oli todellaki sen arvosta. Tosiaa aloin 1pm juomaa siskon kaa viinii ja juttelee, ei kauaa ehitty mut ihanaa oli<3

Aamulla 6lta kentälle. Lento peruttu. Tunnin odotin infoa mitä tapahtuu. Sain tietää et meille järkätää uudet lennot kosk myöhästyin kans jatkolennolta. Kuus tuntii seisoin jonossa lippukassalle. Yksin poistumatta jonosta. Tutuistuin parii pariskuntaan kylläki.. Ku pääsin kassalle nii just mun nenän edest riistettii vika paikka lontoon lennolla.. 3 tuntii lisää odotusta seuraavasta seuraavaan lentoon..Enkä päässy ees turvatarkastuksen touselle puolella kosk lähtöselvitys aukes vast 2h enne lentoo.. Vaikka olin ollu sillä paremmalla puolella jo aamulla..Noh löysin itelleni nukkumapaikan käytävän penkiltä..Sit lopult pääsin koneesee ja se lens tietty eri lentokentälle, sille joka on aivan eri puolel lontoota ku missä asun (alkup lento oli lähiasemalle). Anyway, perillä kotona Lontoossa olin 23.00 vaikka tarkotus oli 10.10 aamulla..Kaikesta tästä 13 tunnin viivästyksestä sain 12 euron ruokakupongin...ÄLKÄÄ SIIS KÄYTTÄKÖ AIRBALTICIA!! mä en ainakaa enää aio.

Sit niistä miehistä..Oon ollu nyt kolmena päivänä putkee treffeillä kaduilla ja busseissa tapaamien miesten kaa. Iha vaa et ois tekemist ja ei tarttis olla yksi..On ollu kivaa ja vähemmä kivaa. Eile yks ranskalaine jonka tapasin kadulla ja joka sai mut liittyy niide seuraan pubiin sunnuntaina järkkäs piknikin sen terassil, se kokkas ja oli viinii ja ananasta ja sillee:)) mut tosiaa tänää se lähti aamul takas kotii 8kk lontoo oleskelun jälkee. Laitto se aamuyöllä kentältä viestii et harmi et tavattii nyt ja voin tulla ranskaa millo vaa jne jne..ihana päivä oli mut ei nyt kauhee ikävä ainakaa mulle tuu:D ehkä me joskus saatetaa nähä uudestaa...

Mun liittymäs on 300 ilmast tekstarii nii oon alkanu harrastaa tekstaamist. Aamul, illal, töis jne. Sit yks tuli käymää mun luona toissailtana ja oli kivaa senki kaa. Ei sekää mikää herra täydelline oo mut iha hyvää seuraa. En tiiä kuulostaa tää kauheelt pyöritykselt mutku en haluu mitää kenestäkää just täl hetkel nii must nää on ollu iha viattomii tapaamisii:) ja tällee saan kavereit ku alan viettää aikaa paikallisten seuras!

Mun töis on kans ihanii miehii, jos nyt miehist kerta oli puhe. Julio on mua paljo vanhempi ja se on aina ekana sanomassa kaikille aamukahvii ostaville raksamiehille et Sam on naimisissa, älkää hymyilkö sille:D Julio kans kustuu mua nimellä Finnish ja jekuttaa koko aja, tänää alko joku piippaus soimaa ja se sano et se on hälytys et kassat kii ja ulos. Ja mä tietysti juoksinbkiireen vilkkaa sulkee kassaa...se sai naurut! Ja toine esimerkki, se opetti mulle tekee frapuccinoi ja niide vatkausta ja voi jummijammi mite se sai mut vatkaa...siis oikeestiha ne vatkataa konees eikä vartalon liikkeil xd

Sit yks toine duunikaveri. Jäbä. Tummaihone, hullu kroppa ja tatskoi. Ahh. Se sanoo mua beibiks kosk oon nuorin tääl ja et jos meen klubille se tulee henkivartijaks:D se ettii poken hommii ja lupas et pääsen sit kaikkialle ilmaseks. Se sano et tällases kaupungis tarviin isoveljee:) ja et sen tyttöystävän töissä lancomel vois olla mun tapaselle tytölle töitä. Lisäks se sano et voisin tutustuu sen tyttöystävää, tultais kuulemma toimee:)

Töis on muitaki mut en nyt kaikkii jaksa käydä läpi.

Koton on niit espanjoit ja uus mekaikolaine. AINA ku sille puhuu se tulee lähelle ja silittää et ooks kunnos, ooks väsyny, haluuks ruokaa...haha hassu mite läheisii ne on vaik ollaa nähty 4 kertaa!:D

Tääl kaikki on nii paljo mukavampii:) tosiaa naisii mun elämäs ei täl hetkel oo, en oo ttustunu kehenkää paitsi työkavereihi..

Jne.

Moikka!:D

Ps. Nyt meen ettii Miguelii starbucksist jos vaik kerkeis vaihtaa pari sanaa, ei olla piiitkää aikaa nähty..

PPS! Kuvis näkyy mun KÄSUMATKATAVARAT. aika hyvin sain tungettuu yhtee pikku laukkuu, tuski kylläkää oli alle 8kiloo...ja heh kattokaa mikä kerrospukeutumine;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti