torstai 16. toukokuuta 2013

Life getting better!

Moikka!

Zaran head officesta soitettiin taas tänään että haastattelua tarjolla. Harmi ettei päivä mätsänny, mut ne otti ylös mun vapaapäivät ja yrittää saada ryhmähaastattelun jollekki niistä! Ihan uskomatonta! :D

Aamulla heräsin kylläkin pomon soittoon etten ole töissä. Mun vapaapäivä oltiin mun tietämättä vaihdettu torstain sijaan sunnuntaille. Musta ois kiva saada infoa näistä muutoksista, en useinkaan töissä tuijota seinien papereita....en siis ikinä päätyny menee töihin.

Sit oon ollu treffeillä herra KARIBIAN kaa. Tapasin siis bussissa ehkä viikko sitten pubi-illan päätteeksi. Menin siis tiistaina kyläilemään tän jäbän luo ja aww sil oli sellanen sulonen tappajakoira joka pissas mun jaloille ja pureskeli mun käsii. Oli se silti aika vastustamaton:) Juteltii, katottii kauhuleffoi ja lopulta nukahin sen sänkyy. Heräsin kolmelta yöllä siihen et mun vuoro alkaa 2h päästä. Juoksin kotiin hakee kamat ja suoraa töihin.

Töiden jälkee Otto & sen veli tuli moikkaa! Ne on tääl viikon lomalla. Mentii bisseille Thamesin varrelle, illal treffattii uudestaan samoissa merkeissä, tosin suunnitelmis kattoo illan fudis peli. Myöhemmin käveleskeltii kaupungil, mä ku en kauheesti ydinkestustan yössä oo viel nuokkunu..yöl sit vähä noutokanaa tost mun vakkaripaikast.

Tänää lähin ettii apteekkii! Nyt saa yskimine riittää! Päädyin samal reissul TK Maxx:iin, kauppaan joka myy muiden kauppojen vaatteit halvalla (mm. Zara, Guess, yms..). Vähä sellane rättikauppa mut oon löytäny sielt aiemmi jotai bilevaatteit;) Mut joo kiva tietää et sellane on täs lähel! Sit kävin tos lähi kirpparil ja siel oli kans jtn Guessin korkkareit kympil ja kahel kympil, sit jtn mekkoi ja neuleit 2-4 punnal. En ostanu tosin mitää mut ehk joskus siel voi tehä löytöi. Sit himoitsen tota läheistä tatskapuotii...saa nähä millo oon valmis raottaa kukkaroo ! ;D

Sit sanon nopsaa et meijä töis on yks ihana BEN! Se tulee joka päivä kahville. Sil on paljo tatskoi käsis ja kaulas ja isot ruskeet nappisilmät, se on britti ja aaah jotenki vaa sulone. Ei se mikää maailman komein oo mut kiinnostavan näköne..:P Ollaa small talkattu ja se on kyselly Suomest jne..hihiiii

Lauantaina tarkotus mennä kaverin kaverin synttäreille. En tiiä kuinka tunkeilevaa mut työkaveri kutsu mut! Kuulostaa kivalt lähtee KERRANKI tyttöporukal ulos! Toine plääni ois perjantaina mennä Karibian kavereide kaa ulos toho mun läheisee baarii:) Sit se pyys sunnuntaina huvipuistoo sen kavereiden kaa, oon kyl töissä:( Illal se lupas kokkaa mulle jotain tulista..:P

Sitä odotellessa meenpä tästä syömää nuudeleita!

Sämi.

PS! Pakko yrittää päästä kattoo lätkää sunnuntaina vuoron jälkee!! SUOMI !!!<3

PPS. en nyt muista mitä kaikkee oon tääl kertonu mut muutamina iltoina oon istuskellu pubeis duunikavereiden kaa ja tapaillu parii tyyppii..En tosin meinaa tavata uudestaan! .. Mun pitäis alkaa pitää jotain erillist miesblogii mis voisin nimettömänä avautuu niistä..:D

PPPS! Kuvissa mun sovittelemii jatkomekkoi+oma asukuva, sit nappasin salakuvan karibian huoneest ;)

1 kommentti:

  1. Sanni mä en kestä kuulostaa niin kivalle! IHANAAAA! Oot niin rohkea ja kaikkea ja miten kivaa että asiat on hyvin siel ! : ))))

    VastaaPoista