sunnuntai 12. toukokuuta 2013

HAAASTE

Mul on yks kaveri, Anna, joka keksii aina jotain kivaa tekemistä. Vaikka oisin Lontoossa ja se miljoonansadan kilsan päässä musta. Se keksi täl kertaa haastaa mut. Ja mä pölhö tajusin sen vast nyt ku luin sen blogii. Se päivittää niin usein sen blogii etten pysy ikinä perässä. Mut nyt täältä pesee!

Säännöt:

1.Haastettu paljastaa 11 asiaa itsestään
2.Haastettu vastaa haastajan laatimiin 11 kysymykseen
3. Ryhtyä haastajaks ja laatia ite 11 kysymystä seuraaville
4.Nimetä blogit, joiden kirjoittajat haastaa. (mun haastamat on lopussa)

Btw tän idea on tuoda näkyvyyttä blogeille ja löytää samal uusii blogei. Eli linkit ja niiden klikkailut kunniaan;)

Noniin...

1. Mul on Lontoos pehmolelu mukana. Joo, jätin yhet conssit kotii jotta saisin sen mukaa. Ja vielä suurempi paljastus, sain sen viime synttärein lahjaks (19v, jhoo)...kiitos Henu<3 Se on siis Pentikin valkone pupu ja nimesin sen vähä niinku Lontoon mukaa, Lottie.

2. Ostelen liikaa vaatteita. Suomes mul on vaatehuone pullollaan + ullakko alkaa täyttyy + ulkovarasto + sain just uuden lipaston + tääl Lontoos mun kaks isoo vaatekaappii, hylly ja lipasto on koht puolillaan. Voin jättää aterian tai pari välistä saadakseni jonku maailman epäkäytännöllisimmän mekon...heh, thats me.

3. En urheile. Oikeesti, en tykkää hikoilla, ja juokseminen on tylsää. En tykkää tehä mitään sarjoja ja kolmas zumbatunti saa mut kyllästyy koko lajiin..Myönnän nyt et olin viimeks salil vuos sitte toukokuus ja salsatunnil kävin kesäl Stokikses..Sit oon ollu pari kertaa vuoden aikana uimassa ja lukios kävin talvel yhen liikkakurssin. Siinä kaikki..tääl päivitin siit 20 min lenkist, jonka aikana siis häökkäsin ja seisoin liikennevalois:D

4. Puren kynsiä. Kamala tapa mut en pääse siit eroo. Yks ja ainoo ratkasu on ollu geelikynnet..Neljä kertaa mullon tainnu olla, ja viides kerta tulossa ennen kesää..

5. Haaveilin koko teini-iän silikoineista XD nyt ku on tää vika teinivuos nii oon alkanu luopuu ajatuksesta..Perustelin sitä oikeesti aina sillä et vaatteet näyttää paremmilt ku on vähä vakoo mut ähh iha yhtä hyvilt ne näyttää vähä pienirintasimmillaki naisilla!:D hehe menee vähä henkilökohtasuuksii mut toivottavasti joku osaa samaistuu??

6. Oon oikeesti harkinnu BBseen hakemista..En julkisuuden takii, NEVER mut iha vaa haastaaksee itteni. Mut oikeesti en haluu et randomit tietää must liikaa..Silti avaudun kyl tääl:D Mut tosiaa tää harkitsemine oli ekojen kausien aikana.

7. Mä en omista sateenvarjoo vaikka asun Lontoossa.

8. En aio ottaa selvää mun ylppärituloksista ennen yo-juhlia. Oon varmistanu läpipääsyn opeilta mut muuta en haluu tietää.

9. Oon huono kuski. En haluis olla, ja oikeesti oon varma kuski, mut varmuus ei takaa laatua..Oon ajanu lumikasaan parikertaa näppäillessä navigaattorii ja muutaman kerran oon motaril ylittäny huolestuttavasti sen reunaviivan..Pääsin inssin läpi kakkosel ja en oo ajanu manuaalii autokoulun jälkee. Mainittakoon viel et samana päivänä ku sain ajokortin muutin ruotsii enkä koskenu autoo seuraavaan 5 kuukauteen..

10. Nukun iha älyttömästi. Rakastan tuhlaa päivii lakanois ja kuunnella musaa, miettii asioit ja ahh....Turhaa väkisin keksii mitää, lepäämine on parasta keholle ja mielelle sillo ku sille on aikaa<3

11. Ku muutin Lontoosee mulla ei ollu mukana mm. sukkia eikä hammasharjaa. Aloin tosin pakkaa 2h ennen lennon lähtöö että kiirus tuli, mut noita ei ikinä pitäis unohtaa..



VASTAUKSET ANNAN KYSYMYKSIIN:

1. Mikä on ollut tähän mennessä elämäsi paras/ikimuistoisin päivä?Kauhee kysymys. Sanotaan vaik et eka päivä Ruotsiin muuttaessa vuos sitte mullisti mun elämää aika lailla..
2. Mitä ilman et pärjäisi arkena?Mä pärjään aina! Mä oon opetellu elää ilman rutiineja kosk ne alkaa vaa jossai vaihees ärsyttää, mut oikeesti   ainaki yks biisi on kuultava joka päivä. Jossei oo mitää mist kuunnella nii laulan.
3. Söpöin hellyttely sana?Söpöläinen XD Se on aika söpö ja viel ku yks kaveri sanoo sen huonol suomel just silleen et sulan....
4. Mihin ottaisit äkkilähdön?Suomeen...aik boring mut iha oikeesti haluun lihapullii ja KATTOO LÄTKÄÄ!!!
5. Missä näet itsesi 10 vuoden päästä?Apua..Mullon toivottavasti aviomies ja ura ja talo ja lapsi tai kaks jo siin vaihees..
6. Ensi kesänä virtaa..?bisse. starbuckin kahvit. ja hiki. Tääl on jo nyt nii lämmin! ja töis riittää kiirettä..
7. Huhtikuun kuunnelluin biisi?Mun kännykkä irtisano lataamast uusii biisei jote replaylla mennää joka tapaukses:D Sanotaan nyt kuitenki et Perry Comon Magic Moments kosk se on mun herästysäänenä ja on kyl tullu torkutettuu...;)
8. Ikävöitkö jotain? Mitä?suomea, ihmisiä ja koko hiton ihanaa maata ja sen kulttuuria. Ja sit ikävoin tukholmakotia ja niit ihmisii. Sit viimekuus edesmennyttä hippo-koiraa ja pappaa..reissaavaa äitiä.
9. Kivoin nimi?Elizabeth..haha tost on tullu mun lemppari, en tiiä miks:D
10. Mistä piirteestäsi et luopuisi?Halusta kehittää itteeni. Ilman sitä en ois ikin lähteny ruotsii tai lontoosee, en ois ikin jaksanu opiskella, tehä töitä ihmissuhteiden etee tai päästä eroo ujoudesta.
11. Mistä onnellisuus koostuu?hyvien ja huonojen kokemusten kautta löydetyist mieleisist hetkist ja oikeist ihmisist sun ympärillä:) Ei voi olla onnellinen jossei koskaa oo onneton, eikä voi olla koko aja onnelline samoista asioista. Pitää osaa olla onnelline myös huonoist hetkist, kosk niist seuraa aina jotai hyvää eikä ilman niitä tiiä mitä meinaa olla oikeesti onnelline.


Venypä pitkäks. Pistäkääs paremmaks!!

MAIJU: Bits and pieces of my life
MAIJA: Edit Save Read
SAANA: my strawberry nights
Mun kysymykset!

1. Mikä on sun rumin vaate?
2. Mikä oli sun blogin nimivaihtoehto nro 2 ?
3. Jos pitäis pyrkii johki tv-sarjaa, mihi pyrkisit?
4. Miten ja missä haluisit et sua kositaan?
5. Mikä susta tulee isona?
6. Millo oli sun ensisuudelma ja kenen kaa? ;)
7. Kuka julkkisnainen vois olla sun esikuva?
8. Mikä yks asia sais sut maailman onnellisimmaks just nyt?
9. Mikä tulee olee ens viikon kohokohta (suunnitelmiin perustuen)
10. Millanen olis sun unelmahuone?
11. Mikä on tän päivän biisi? :P


2 kommenttia:

  1. voi sanni osanotot sun papasta ja hiposta<3 ihanaa lukee sun kuulumisia täält blogista ku pienenä oltii ku paita ja peppu :D ja kai mul on joku ikäkriisi ja ois ihana nähä lapsuudenkavereita eli be in touch!! <3:meimi hihiii :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi memmu jooo!! Mäki oon välil miettiny et nyt soitan anzalle ja memmulle ja lähetää kahveille tai istuu johki leiksulle vaik tai jotai!! Mut sit oon miettiny ähh koht on se luokkatapaaminen JOHON EN EES NYT VARMAAN PÄÄSE joten @&#%"/() ! Mutta oon aina täällä/tässä/olemassa jotenkuten kuitenki vaikka nyt vähän reissaan, että kyllä me vielä nähään. Blogeista päästään ainaki nyt hyvin kärryille miten meillä menee;) peppu kuittaa !

      Poista