maanantai 6. toukokuuta 2013

What a weekend!

Viikko sujunu hyvin 10 tunnin vuorois ja muut ei voinu odottaa ku loistavaa vapaata viikonloppuu!! <3

Tosiaan ilouutiset lähti siitä et sain kutsun bändi-iltaan perjantaina! Ennen iltaa menin kuitenki kiertelee Notting Hillii kosk en ollu aiemmi viel kerenny. Siel oli kenkii ja laukkui ja viel alennuksel, mukaa lähti kuitenki, onneks, vaa yks paita femmal. Laukkumetsästys on siis viel joskus edessä..

Anyways, illal tapasin yhen Joanin joka on siis musakoulus tääl ja sen kaa menin niide koulun bändimaratonii tai mikskä sitä kutsuis. En ehtiny kaikkee nähä mut pari tosi hyvää JOO!! Ja ahh niit britti poikii kitaroineen<3 Siel tanssies tutustuin pariin jäbään mut ei sit ikin päädytty vaihtaa numbii.. Lisäks päätin vaa rohkastuu ja mennä kehuu yhen bändin superihanaa kitaristii! Juteltii jonku aikaa mitä nyt ymmärsin sen brittiaksentist mut sit tää mun kaveri Joan päätti haluta lähtee et sinne jäi brittimuusikot...Ei siis jääny kätee muuta ku hyvä ilta, mut se riittää! ;)

Sit tää Joan lähti viemää mua johki baarii mut ei sil ollu aavistustakaa mihi se oli menossa. Tunnin hortoilun jälkee sanoin Adios ja lähin himaa. Se jäi sinne hortoilee, laitto se mulle viestii sielt baarist et super hauskaa mut tuskimpa oli. Se oli tosi tylsä tyyppi.

Sen sijaan mä tapasin, taas, uuden bussipojan. Toosi söpö tatuoitu karibialaine jäbä joka on asunu lontoos jo yli 10 vuotta. Se asuu viel iha mun naapuris ja meil ei oo ku pari vuot ikäeroo. Se pyys mun numeroo ja oli oikeesti kiva, saa nähä törmäillääks ens viikol..

Jooops sit lauantai meniki darrassa nukkuessa ja sit päätin tehä supersiuvouksen, jost ei oo oikeestaa enää mitää jälel. Aina ku saan noi miljoona hiusta imuroituu jostai ilmestyy kaks miljoonaa lisää-.-  Kumpa olis äiti tääl siivoomas:)<3..

La illal menin 7:30pm starbucksii niinku oltii duunikaverie kaa sovittu. Siel ei ollu ketää. Olin iha överitällingeis kiilakorois ja kaikki katto mua:DD sit sain tietää et nähää 8:00 raflas. Hengasin vuoros olevien kaa sen puol h ja sit menin raflaa. Ei taaskaa ketää. Kävin jopa paris eri raflas kosk luulin et oon vääräs paikas mut EI. Muut vaa sattu olee myöhäs. Tunnin venasin. Eka tuli. Toisen tunnin, meit oli viis. Viiden tunnin pääst oltii kaikki koossa...Aivan tajutont! Sain venaillessa onneks kivalt tarjoilijalt ilmast viinii, olin nii säälittävä....xd

Noh sitku kaikki tuli tilattii kaaauheesti kanaa ja lisukkeit ja viinii ja bissee ja kaikki vaa söi ja puhu ja nauro ! Maksettii kaikki tippirahoist et halvaks tuli. Haha, sit mult kysyttii miks oin hiljaa. MÄ SYÖN!:D eikä niide espanjoitte ja afrikoitte ja pirtugalien välis kerkee ees sanaa sanoo ku ne pölpöttää. Joo kyl illan aikana pullot lenteli ja juomat läikky:D oli kyl hauskaa. Ainii täs vaihees iltaa olin ok pukeutunu, kaikil kauheesti meikkii ja kivat vaatteet:)

Sit jatkettii klubille. Poke käy kuulemma ain starbucksis syömäs nii käveltii vaa sisää jonojen ohi. Ilmaseks. Oltii viel Sohossa!! Anyway, enne sisään menoo must tuli alipukeutuja: kaikki kaivo hullut korot laukuistaa ja riisu vaatteit ja jooh heh ei mul ollu mitää vaihdettavaa..Sain mä sutastuu lisää kajaalii jossai välis:D

Sit vaa juomii pöytää ja bailabaila ja kuvii ja kosketteluu ja halailuu ja kaikkee! Niide kaa ku biletti tuntu ku ois perhettä:) ja uskimatont mite 36v naisetki sheikkaa ja bailaa ku nuoret! Mm. mun pomo!! Ei vaa suomes ......

Kotimatkal mun ruotsalaine työkamu Clara kerto kaikkii juorui kuinka sisäsiittone meijä starbucks on ja et miehet ei ain haluu olla pelkkii hyvii työkavereit..jooh oin saanu tääl kyl nii paljo "watch out" neuvoi:DD

Tänää sunnuntain heräsin puhelin soittoo et teenkö vuoron. No arvatkaa teinkö. Jäin himaa makaa ja yritin jossai vaihees tehä ruokaa. Kaikki oli vanhaa tai palo pohjaa tai muute vaa pahaa...Luovutin ja menin hakee kahen punnan noutokanaa. 3minuutin matkalla tapasin kaks kivan näköst jäbää ja heh..Meen ulos sen toisen kaa ens viikol..

Nyt kytkin KONEEN  seinää. En oo käyttäny tietokonetta kuukautee ja ahh se tunne ku pääsee kirjottaa näppäimistöl<3 nettijohto on tynkä ja huonos paikas, raahasin patjan tyhjäst sängyst ja siinä se: Mukava datausnurkkaus:)

Jatkan ruokailuu. Kuulemiin..

Shänni

1 kommentti:

  1. HEI BLAAAH.. Miksen mä tavannu niit tatska miehii. Nauti treffeistä! Mäki olin tänää just yhil. Ehkä rohakstun kirjottaa niist blogiinki, jos en nii laitan sulle suoraaa inboxiin.

    VastaaPoista