maanantai 13. toukokuuta 2013

"Be patient"...joopa joo

Nyt mättää. Se mun salaisuus ylläri juttu oli se, et pääsin vaateliike Zaran ja se sivusbisnesliikkeiden; Zara Home, Massimo Dutti, Berska, Pull&Bear jne haastatteluu! Kävin täyttää hakemuksen Regent Street 120:ssä joitain viikkoja sitte. Menin sinne hyvin pukeutuneena ja hymyilevänä CV'n ja hakemuksen kaa. Ne kyseli jo sillon mun tilanteesta. Meit oli tosi paljo täyttelemäs niit lappui, ja oikeesti totta jos puhutaa nii en ees ymmärtäny kaikkii sen lapun kysymyksii, mut onneks olin hankkinu netin kännykään ennen sitä. Siel istuin puol tuntii ja suomentelin...MUTTA KANNATTI.

Ne soitti siis ja ehotti ryhmähaastatteluu, mut olin töissä kyseisenä päivänä. Ne lupas soittaa takasin. Ei oo soittanu joten tänää pukeuduin taas kivasti; yritin asiallist mut rentoo lookkii, mustavalkone printtipaita, koru ja bleiseri. Koko asu meni ihan pilalle ku unohin aamulla ottaa töihin vaihtohousut. Menin sinne siis mustat suorat baristahousut, korot ja bleiseri pääl XD emmä tiiä millane kuva sitä taas tuli sinnekki jätettyy....

Anyways, ne sano mulle "be patient, we will call again". Sit lähin. Siinä se. Koko hieno juttu. Be patient. Ähh!  
Mut superhyvä juttu oli et aamun eka italialais asiakas (joka on kilpailevan kahvilakonsernin työntekijä) kerto olleensa kyseisessä haastattelussa viime viikolla. Piti kuulemma tuntea Zara liike läpikotasin --> kaiken maailman nippelitietoo ja sen sellasta. Pitänee siis alkaa opiskelee! Ihan hyvä ettei se haastis siis ollukkaa vielä. Silti ärsyttää tää odottamine..Tietää et haastis tulos mut ei tietookaa millo..Ent jos ne unohtaa?!

Sit toine juttu. HENU! pitää olla kärsivälline, se nimittäi luo meille yhteist blogii "There she goes", jossa mä kerron Lontoon menomestat ja shoppausluolat, Henu taas Stokiksen (jonne muutti/muuttaa täs kevääl, se on millo meren toisel puolel poikkiksen luona, ja millo kotona Suomessa). Eli kaupunkiblogista kysymys! Sinne tosiaan lähinnä vinkkei ja tipsei ja vähän pinnallisempaa matskuu, vaatteit, paikkoi, neuvoi, jne. Näin mä sen käsitän...Lisäsk ain ku reissataa nii pyritää päivittelee vinkkei!

Pointti oli se et Henu on hidas sen kaa:DD Okei ite en tee mitää, keksin nimen ja pohdin ekaa postausta mut Henun valokuvaus/tietokonenörtti poikaystävä saa toimii neuvonanatjana, ja Henun suuret vaatimukset saa jäädä sen omaks huoleks. Mun blogist näkee et mua ei ulkonäkö nii hetkauta:D En osaa käyttää tätä hiton bloggerii ja näit muokkausohjelmii yhtää..

Sit en malta OOTTAAA ku mun BESTAA tulee Lontoosee tasan viikon päästä!! <33

Sit en malta oottaa myöskää et Miguel tulee takas. En tiiä millo, en tiiä onks sil sama numba käytös ku tulee takas (nyt se ei toimi ku se on espanjas) mut ehe sain sen pomolta jonk juttusil kävin nii sen osotteen ja koko nimen..Ei löytyny kuvallisena/tiedollisena facest. Ja tosiaa emmä mikää hullu vainooja haluu olla, mut siis sen pomon kaa ollaa muutenki sähköpostiteltu et mite mul menee toises starbucksis yms, ku ton nimenomasen pomonha työtarjouksest kieltäydyin päästyäni toisee starbucksii..Mut anyway Miguelin oven taa en aatellu mennä XD Ja tosiaa muistutuksen et Miguel lähti takas yllättäen, kerto se mulle ne päivät joksus aiemmi mut en muistanu et tuli näi äkkii....

Ja edelleen kaverittomuus ärsyttää! En jaksa enää treffejä..huomenna kyllä yhet mut sit ei enää! Nyt haluisin seuraa illan "songwriters" tapahtumaa yhtee pubii..Mutta jossei sitä ilmaannu nii lähen sit vaikka yksin. En tiiä lähenks oikeesti mut HALUISIIIIIN

heippa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti