maanantai 22. heinäkuuta 2013

PISSSSSSED OFF!

Vituttaa iha suomeks.

Mun kännykkä lakkas toimimasta ja sain karhukirjeen kotiin...Mitäs laittaa eräpäivän just ennen palkkapäivää! Ja se on joku automaattimaksu, jossei rahaa oo just sillä hetkellä nii siit tuleeki manuaalimaksu. Enpä tienny. Puhelin vaa lakkas toimimasta. Menin liikkeesee kysyy neuvoo ja mies vaa sano et maksat samalla lailla ku muutki laskut. Sanoin etten maksa muutaku kännykkälaskun ja tää on eka kerta. "no iha normaalisti, helppoo se on". Ja mä ku kysyin et miten....No nyt oon tsättäilly netissä uuden työntekijän kaa ja valittanu palvelusta ja ku netissäkään maksaminen ei onnistu. Maksoin sit puhelimessa soittamalla asiakaspalveluun, hitto vie...

Sit toine! Koko kesä ollaa hoettu et mun irtisanomis aika on kaks viikkoo. No nyt se onki 5 !! Siis koska mun pomo on lomalla....Eli odotan sitä 2vkoa, sit otan loman ja sit kaks viikkoo puurran irtisanomisaikaa. Hei EI. Ei mulla oo asuntoo eikä rahaa enää neljän viikon päästä koska lähen reilaa..Nyt pitäis suplii.

Sit eile oli ne ihan mahtavat paljubileet hotelli Sanctumin katolla. Oli juomaa ja se ihana allas ja aurinkoo...ja ruotsalaisii. Ja yks kiva britti!;) Iha ku skinssin Cook, sen kaa pitää päästä bilettää! Anywayys, lähin sen promon luo jatkoille sen veljen kaa. Kelasin et ollaa kaikki yhes, sit se veli häippäs ja jäätii ahdistavasti kahestaa. Nojoo ja siitki oli vääntöö ku se asu nii pohjoises jossai zone 3 ja mä asun etellä zone kakkosella (eli meille kolmosen kakkosen ykkösen ja taas kakkosen läpi). No ne lupas ja vanno autokyydin himaa vaikka tunnin päästä haluun. Halusin. Ja kuski ei vastaa. Otin bussin..Ja se lakkas puoles välis reittii kulkemasta kosk yöbussit alko. Siel jossai keskel ei mitää venailin YHEN aikaa bussii...Olin puol kolme himassa et kiitti vaa ahdistavist jatkoist ja tyhjist lupauksist. Kehtas pyytää pusuu lähtiessää ja kutsuu mut bilettää täl viikol. En todellakaan oo menossa. Mut oli ne allasbileet aika kivat, vaik Iinan kaa missattii shampanja hetki ku karattii ChinaTowniin buffaamaan (biksuissa, oli meil jtn rantavaatetta niide pääl mut märkiä oltii). Mut sitä shampanjaa oli sit altaas et saatii kokee se iholla:D Sit juotii Pimmsiii ja viinii ja jtn mojiton tapasta! DJki oli iha kiva. Nyt vaa kuvii odottelee!!

Nojoo sit täl viikolha oon 7pvä ja tod näk sen yliki töissä, en tiiä ens viikon vuoroist et millo vapaa. Mun huone on EDELLEEN kaaos irkun jälkee kosk en oo kotona...pyykit sain onneks pestyy, ne oli eilis aamusta tähän aamuun pyykkikoneesta ku en ollu tääl ottamas niit poiskaa:D

Sit hei ärsyttää Karibia.. Kirjotin jo pitkät vuodatukset t'nne mut ehk iha hyvä et pyyhin ne:D

Sit mun plääni mennä Bournemouthii kusi! Mul on siel tuttu ja se laittoki viestii et älä tuukkaa ku aloin seurustella, mun kaikki aika menee nyt sille tytölle. Mut kannattaa tulla muute vaa käymää, hotellit on halpoja....Empä usko et lähen yksi bournemouthii eikä muutenkaa hotelleis oo tilaa...

Että en tiiä jos sen loman saan et mitä silläki täällä teen...ei oo rahaa ja kukaa muukaa ei oo lomalla. Nii paljo kivoi ihmisii on lähteny kans jo pois..

Eile siel poolil mietin et tulisin takas lontoosee reilin jälkee mut tänää taas tuntuu et lähtisimpä vaa äkkii..ÄHH. Ostin raivoissani paidan neuleen ja mekon ja mul ei taida olla tarpeeks rahaa vuokraan.......

Keskiviikkona hoitelen veroasioita ja teen sen noten töihin. Nyt yritän nukkuu ja huomen vois keksii jotain. Tänää on huono päivä ja oon jo tirauttanu kyyneleitäki epätoivossa ton liittymän kaa. Ähh haluun nukkuu tän moodin pois.

Öitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti