perjantai 8. maaliskuuta 2013

Shoes my lovers...

Rakastan kenkii. Kukapa nainen ei...maailman paras naistenpäivä lahja olis kengät.

Ja niitä mä lähin metsästää. Nimittäi vintiltä.

Ja arvatkaapa mitä löyty! Täsmälleen samanlaiset kengät ku yhel blokkaril. Ne on jotku äidin ikivanhat. Sit löysin mustat nahkasaappaat, äidin vanhat neki.

Ahh sit conssei...omistan kolmet, yhet oon joutunu elämässäni heittää pois ku pohjat lähti..en enää ikin osta ohutpohjasii..

Rukseet nauhakenkulit oli isin kihlarun kirppisboxin pohjal ja sain ne pelastettuu. Mustat nyörikengät kiilakorolla on stokiksest aleist. Stokikset on btw söderin puolel yks ihana kenkäkauppa jonne henu on mut luvannu viedä. Mähän olin ruotsis nii österläinen..;) suomest puuttuu kivat ja kohtuuhintaset kenkäkaupat kokonaa!

Sit on noi toiset nauhakengät. Aitoo nahkaa, 36, 3euroo, kallion puistokirppis. Olin onnekas.

Sit noi punaset ihanuudet. Ainoo hyvä syy odottaa lakkiaisii<3 neki stokiksen midsommar aleist.

Noi vaaleet karvakorot voisin mielellää myydä..

Ja ah nii vaaleenpunaset reinot, ikilempparit:)

Se kengistä. Ehk kesäl pääsette näkee mun kesäkenkävaraston:P

-S,
niinku sko/shoe;)

2 kommenttia: