tiistai 24. syyskuuta 2013

Virallinen kotiutuminen

Morjensta

Jos ootte kurkannu meijän matkailublogiin nii siellähän infotaan että reili päätty siihen ku mun passi, reililippu ja luottokortti vietiin. Ehittiin onneks matkata kaikki lämpimät maat ja päästiin yli puolen välin.

Nonii, alotan nyt siis pysyvästi Suomi elämän. Tai noh, saa nähä kuinka pysyvästi. Tän vuoden tarkotuksena olis kuitenki tienaa koska ens vuonna pitäis virallisesti muuttaa pois kotoa opiskelemaan muualle.

Haluisin kuitenki välivuodelta matkusteluu. Pari reissuu on suunnitteilla mut tuntuu et nyt ois ainoo tsäänssi viel lähtee. Oon siks tehny profiilin Au pair world sivustolle, jos nyt joku hyvin maksava perhe kivasta maasta vaikka löytyis. Au pairius ei kuitenkaa oo se mun ykkösjuttu et toi on vähä niinku vasemman käden hommaa..

Toine mitä sain tänää aikaseks nii tein salmonella testin eli kohta oon vapaata riistaa työmarkkinoilla! Puolen vuoden matkustelun jälkee ilma testii ei pääse rafla-alalle. Mut tänää marssin Chicoksee ja siellä vielä tutut naamat ja iha valmiina ottaa mut töihin:) Ne tarvii syyslomasijaisii;)

Sitten! Hain Apollojen matkaoppaaks. Oon aika nuori kyllä joo mut sovin niiden hakukriteereihin hyvin! Ei oo suurii odotuksii valituks tulemisee mut ainaki yritin!

Sit varasin matkan ruotsii...Sinnehä mun piti reili lopettaa nii pakkoha sinne on päästä. Ainoo paikka mihin pääsen ku ei oo passii XD Sen hankkimisee mullon onneks kans tapaaminen sovittu.

Huomenna marssin HR-houseen aktivoimaan mun sopparin! Keikkatyötki siis kutsuu!

Täs mun kuulumiset:)

Nautitaan syksystä,

xxSanni

PS. Huomenna tai torstaina tulee loput vaatteet blogiin

PPS. Pitäiskö tehä uus blogi suomielämälle? Vai vaan jättää blokkaus....  There she goes tulee pysymään auki matkailu-uutisia varten anyway. Ääh en tiiä, kertokaa te !

Pppps! Kattokaa mun hiuksii vikas kuvas! Väri ja leikkaus 40 euroo espanjassa;)
Muut kuvat onki sit reililt, lisää sannihenu.blogspot.com

3 kommenttia:

  1. älä lopeta bloggaamistaaa :(:(:(:( päinvastoin bloggaa useemmin!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  2. Hahah voi ihana:) Tykkään kyl bloggailla, eniten itteeni varten nii tulee kirjotettuu jotain näist villeist vuosist muistiin:P Vähän himottais uuden blogin luominen kyl....Kiitos kommentist, tää sait mut vähä heräämään! Oisko parannusehdotuksii?
    xxSanni

    VastaaPoista