perjantai 9. elokuuta 2013

Ihania iloja

Musta on ihanaa herätä kaverin sohvalta viini-illan jälkeen ja kuunnella hyvää musaa ja syödä pekonimunakasta.

Musta oli kans ihanaa päätyä kamalaan baariin ihanien ysäri bileisiin tanssii makarenaa!

Sit must on ihanaa ku löytää kauan etsimät kengät superhalvalla Euroopan suurimmasta kauppakeskuksesta.

Musta on ihanaa saada vihdoin tietää mihin mun ja karibian suhde kaatu. Sain niin paljon paremman mielen ja toivotin oikeesti hyvää jatkoa.

Musta on kans ihanaa kun yölliset treffit onnistuu ja saat viestejä ranskasta asti että joku oikeesti kaipaa sua.

Musta on vähemmän ihanaa unohtaa avaimet kotiin ja nukkua rappusilla..ja mennä siitä töihin.

Musta on ihanaa et mun naamaan löyty arskat vintage torilta edellisten hävinneiden tilalle.

Musta on ihanaa tutustua uusiin ihmisiin!

Sit on ihanaa lähentyy vanhojen kaa......

Sit on ihanaa mennä arkena duuni.jälkee rokkipubiin!

Sit on vaan tosi ihanaa et mun sisko on parin tunnin päästä täällä!!

Ja ihanaa kans käydä ruokamarketilla!!

Ja kans graffitit on ihanii...

Ja ihanaa et oon ansainnu 3 viikkoo palkallist lomaa!

Ja ihanaa et vuokra - ja duunisoparit on irtisanottui ihan kohta.

Ihanaa, vapaus koittaa kohta! Nyt annan ihanan Lontoon ilahduttaa mua vähän lisää:)

Sanni

1 kommentti:

  1. Hihii ihana meijän munakas! Ja ihania kuvia kaikki muutenkin.

    VastaaPoista